اخبار داغ

کارآفرین نمونه حوزه کشاورزی مطرح کرد؛

راه‌اندازی اولین شرکت دانش بنیان کشاورزی در کشور/ برای 55 نفر شغل ایجاد کردیم

راه‌اندازی اولین شرکت دانش بنیان کشاورزی در کشور/ برای 55 نفر شغل ایجاد کردیم
کارآفرین نمونه حوزه کشاورزی عنوان کرد: هم اکنون در موسسه دانش بنیان کشاورزی ما برای 55 نفر به طور مستقیم و حدود 100 نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، عباس یداللهی عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس تهران که تنها 39سال دارد با وجود درخواست‌های متعدد کاری از کشورهای استرالیا، مالزی و دیگر کشورها، با عشق فراوان به میهن و جمهوری اسلامی ایران با کمک برادرش امین یداللهی که او نیز مدیر مالی شرکتی بین المللی در استان تهران است، بر آن شدند تا کمکی به اقتصاد کشور کنند و گام‌های موثری در پیشرفت و آبادانی کشور بردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


در گفتگو با  صبح قزوین عباس یداللهی درباره ورود خود به حوزه کارآفرینی گفت: به دنبال ایجاد شغلی بودیم که در کشور از اهمیت بالایی برخوردار باشد اما کار به خصوصی در این زمینه انجام نشده باشد، با تحقیقاتی به نیاز جدی کشور در حوزه کشاورزی رسیدیم و تلاش کردیم در این حوزه فعالیت کنیم.

این جوان کارآفرین اذعان کرد: با کمک برادر خود به تولید درختان میوه به روش نوین مشغول شدیم زیرا در روش سنتی از بذر استفاده می‌کردند و این درخت دچار آفات و بیماری‌های متعددی می‌شد.

وی ادامه داد: اما در روش نوین ما از یک درخت اصلاح شده به عنوان پایه استفاده می‌کنیم و درخت مورد نظر خود را به آن پیوند می‌زنیم که در این روش به درختانی مرغوب و میوه‌هایی با کیفیت دست پیدا می‌کنیم که عمر اقتصادی این درختان از درختان تولید شده به روش سنتی بسیار بیشتر است. 

یداللهی عنوان کرد: شرکت نهال گستر رویان در سال 93 اولین شرکت دانش بنیان در بخش کشاورزی در کشور معرفی شد. 

وی بیان کرد: هم اکنون در موسسه دانش بنیان کشاورزی ما برای 55 نفر به طور مستقیم و حدود 100 نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی کردیم و در نظر داریم با توسعه کار خود در استان‌های دیگر بتوانیم اشغالزایی بیشتری ایجاد کنیم.

این کارآفرین نمونه تصریح کرد: با درختانی که هم اکنون تولید کرده ایم، می‌توان نیاز به میوه‌های وارداتی را به صفر برسانیم و پس از تامین نیاز کشور به صادرات محصولات بپردازیم. 

وی در پایان به حمایت سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اشاره کرد و گفت: با مشاهده تلاش و همت بسیجی گونه این عزیزان در راستای پیشرفت و آبادانی کشور در تمامی حوزه‌ها به خصوص حوزه اقتصاد مقاومتی، به بسیجی بودن خود افتخار می‌کنم.

,
, صبح قزوین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه