اخبار داغ

توسعه صنعت گردشگری آذربایجان شرقی قابلیت اشتغالزایی در کوتاه مدت را دارد

توسعه صنعت گردشگری آذربایجان شرقی قابلیت اشتغالزایی در کوتاه مدت را دارد
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی گفت : صنعت گردشگری در اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی از قابلیت سرمایه‌بری کم و بازدهی و اشتغالزایی در کمترین زمان برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلیبر خبر، داوود بهبودی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان کلیبر، شرط لازم توسعه شهرستان را استفاده همزمان از توانمندی‌های داخلی این شهرستان و ظرفیت‌های خارجی دانست و اظهار داشت: تحقق این امر مصداق درون‌زایی و برون‌گرایی در اقتصاد مقاومتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلیبر خبر,

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه باور به توانمندی‌های داخلی و توان جذب ظرفیت‌های خارجی مهمترین گام برای خیز توسعه‌ای شهرستان کلیبر است، از فرماندار و مدیران شهرستان خواست بر روی مهم‌ترین هسته کلیدی شهرستان یعنی گردشگری تمرکز کنند چرا که این هسته از قابلیت سرمایه‌بری کم و بازدهی و اشتغال‌زایی در کمترین زمان برخوردار است.  

,

وی نقاط مدنظر در توسعه شهرستان کلیبر را روستا‌ها، تعاونی‌های روستایی و در کل تمامی پتانسیل‌های کلیدی شهرستان دانست و افزود: برونگرایی در اقتصاد مقاومتی یعنی شناسایی یک محصول استراتژیک با مزیت نسبی و معرفی آن به خارج و آن در رابطه با شهرستان کلیبر جز صنعت گردشگری نمی‌تواند باشد.

,

بهبودی با ابراز امیدواری از اینکه سال بعد شهرستان کلیبر شاهد اتفاقات خوبی در امر توسعه باشد مدیریت شهرستان را مهم‌ترین عامل در انسجام بخشی و هدایت منابع محدود و متنوع دستگاه‌ها دانست و گفت: اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان در هماهنگی کامل با نماینده دولت، وجهه همت خود را در شکوفایی پتانسیل‌های شهرستان قرار دهند.

,

در ابتدای این جلسه، خدابخش فرماندار شهرستان کلیبر و برخی از مدیران گزارشی از اقدامات انجام گرفته در زمینه اقتصاد مقاومتی و پروژه‌های سند تدبیر شهرستان ارائه کردند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه