اخبار داغ

آخرین مهلت نقل و انتقالات؛

استقلال در آستانه خرید مثلث جذاب

استقلال در آستانه خرید مثلث جذاب
امروز آخرین مهلت نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر است و بایستی تیم های ایرانی لیست نهایی خود را برای AfC ارسال کنند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آندرانیک تیموریان، سجاد شهباززاده و سرور جپاروف بازیکنانی که در فهرست خرید علیرضا منصوریان قرار دارند. این سه بازیکن فاصله شان با استقلالی شدن کم است و احتمال دارد همین امروز توافقشان با استقلال نهایی شود. همانطور که سایت نود  پنجشنبه گزارش داده بود فهرست خرید منصوریان شامل این سه بازیکن می‌شود و توافق اولیه با هر سه در آخر هفته قبل صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 سرور جپاروف

,  سرور جپاروف, سرور جپاروف,

این هافبک خوش تکنیک ازبکستانی جمعه شب وارد تهران شد. مذاکرات جپاروف ۳۴ ساله با استقلال امروز نهایی می شود و احتمال دارد همین امروز قرارداد بین دو طرف امضا شود. به نظر می رسد جذب جپاروف نهایی شود و او در همین هفته استقلالی شود. استقلال در دور رفت خلا یک هافبک بازیساز را احساس کرد و جپاروف می تواند یک گزینه مطلوب برای استقلالی ها باشد.

,

جپاروف امروز(شنبه) ظهر در تست پزشکی استقلال شرکت کرد.

,

آندرانیک تیموریان

, آندرانیک تیموریان, آندرانیک تیموریان,

علیرضا منصوریان چند روزی است که برای برگرداندن آندو به استقلال تلاش می کند. تیموریان سرانجام موفق شد مدیران ماشین سازی را راضی کند تا قراردادش فسخ شود. تیموریان ۳۳ ساله بلافاصله پس از فسخ قرارداد با ماشین سازی می تواند استقلالی شود. این قرارداد هم قریب الوقوع است و شاید همین امروز یا فردا نهایی شود.

,

سجاد شهباززاده

, سجاد شهباززاده , سجاد شهباززاده ,

سومین خرید زمستانی استقلال سجاد شهباززاده است. مهاجمی که ابتدای فصل از استقلال رفت و یک نیم فصل ناموفق در ترکیه را تجربه کرد. شهباززاده هم برای فسخ قراردادش آلانیااسپور خیلی مشکل ندارد و احتمالا این انتقال هم نهایی می شود. هرچند خبر رسیده که یک تیم عربی هم شهباززاده را می خواهد. بر خلاف دو خرید دیگر استقلال که بالای ۳۰ سال دارند شهباززاده ۲۶ ساله است.

,

 

,

استقلال برای جذب این سه بازیکن مجبور است چند بازیکن را از فهرست خود خارج کند. آرش افشین که از این تیم رفت. به نظر می رسد بختیار رحمانی و میثم مجیدی هم رفتنی باشند. از طرفی برای اضافه کردن نام روزبه چشمی هم به فهرست استقلال باید نام یک بازیکن دیگر از فهرست استقلال خارج شود. گفته می شود با آمدن آندو، فرشید باقری از استقلال می رود و این مشکل هم حل خواهد شد.

,

احتمال دارد امروز(شنبه) روز پرکاری برای باشگاه استقلال باشد و همین امروز تکلیف چند ورودی و خروجی تیم مشخص شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه