اخبار داغ

با نزدیک شدن به سی و نهمین بهار انقلاب؛

ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان چناران تشکیل شد

ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان چناران تشکیل شد
به مناسبت فرارسیدن سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی، اولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان چناران تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، ظهر امروز اولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر چناران در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

محمد پرویزیان، فرماندار شهرستان چناران در این جلسه اظهار داشت: وحدت یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی که در تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز نمایان شد و همه باید سعی کنیم این وحدت را حفظ کنیم.

,

وی در ادامه بر اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب به نسل چهارم -که دانش آموزان و دانشجویان را در برمی‌گیرد- است.

,

وی در همین راستا بیان داشت: مراکز علمی و آموزشی که آینده‌سازان نظام را تربیت می‌کنند باید با دقت و توجه بیشتری به بیان این دستاوردها بپردازند به‌گونه‌ای که سبب ایجاد امید در بین آن‌ها شود.

,

وی بابیان اینکه دهه فجر امسال مصادف با ایام فاطمیه (س) است، تأکید کرد: کمیته اجرایی دهه فجر دقت خود را در حفظ شئونات این ایام داشته باشد.

,

پرویزیان ادامه داد: با استفاده از روش‌های خلاقانه، مبتکرانه و نوآورانه باید نقش ایستادگی و استقامت ملت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی هرچه بیشتر منعکس شود و روحیه و شناخت عمیقی از انقلاب در ذهن جوانان شکل گیرد.

,

فرماندار شهرستان چناران خاطرنشان کرد: انقلاب با حضور درصحنه مردم پیروزی رسید لذا در این مراسمات نیست باید از ظرفیت‌های مردمی، سمن‌ها، روحانیت، شوراها، اصناف و سایر افشار مختلف مردم استفاده کنیم و زمینهٔ مشارکت هرچه بیشتر آن‌ها را فراهم کنیم.

,

وی تصریح کرد: دشمن درصدد ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولین است، لذا باوجود اختلاف‌نظرها باید سعی کنیم نقاط قوت نظام را هرچه بیشتر پوشش دهیم تا در مردم امید ایجاد شود.

,

وی بابیان خط‌مشی‌های برنامه اجرایی دهه فجر امسال، بر لزوم استفاده از ابزارهای نوین تبلیغی برای رساندن پیام انقلاب و توصیف دستاوردهای آن تأکید کرد.

,

وی همچنین تبیین هر چه بیشتر آرمان‌های انقلاب را ضروری دانست و گفت: باید آگاهی جوانان از ماهیت انقلاب بیشتر شود.

,

فرماندار چناران بر لزوم زمینه‌سازی برای حضور گسترده‌تر مردم درصحنه‌های مختلف به‌ویژه انتخابات تأکید کرد و گفت: باید سعی کنیم بستر مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات آتی فراهم شود.

,

وی بابیان لزوم تقویت وحدت ملی و افزایش فضای شادابی و نشاط اسلامی با رعایت حرمت ایام فاطمیه (س) تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر باید به سمتی برود که موجب تقویت همدلی هم‌زبانی و وفاق ملی شود.

,

در ادامه حسین عباسی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چناران نیز اظهار داشت: سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب در دهه فجر امسال باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

,

وی با تأکید بر ایجاد شور، نشاط و وحدت بین اقشار مختلف مردم بر کیفی سازی برنامه‌های شهرستان در این ایام تأکید کرد و گفت: برنامه‌های امسال حول محور وحدت و همدلی برگزار می‌شود.

,

وی ادامه داد: آغاز برنامه‌های دهه فجر و همچنین راهپیمایی 22 بهمن دو برنامه محوری شهرستان در این ایام است و برنامه‌ها و نمایشگاه‌های متعددی در طول دهه فجر برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه