اخبار داغ

بن بست تاریخی روشنفکران و اندیشمندان غربی در سیاست

بن بست تاریخی روشنفکران و اندیشمندان غربی در سیاست
سیر تحول نظریه پردازی غربی از نقد نظریات شروع شد تا در مسیر تقابل ، تخاصم و تناقض یکدیگر قدم گذاشت و در حال حاضر در آستانه فروپاشی اردوگاه روشنفکری غرب قابل مشاهده است که درخواست محاکمه و مجازات برای خطاکاران نظریه پرداز به رویه ی معمول در تحلیل و تفسیرهای روزمره تبدیل گردیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگاناسیر تحول نظریه پردازی غربی از نقد نظریات شروع شد تا در مسیر تقابل ، تخاصم و تناقض یکدیگر قدم گذاشت و در حال حاضر در آستانه فروپاشی اردوگاه روشنفکری غرب قابل مشاهده است که درخواست محاکمه و مجازات برای خطاکاران نظریه پرداز به رویه ی معمول در تحلیل و تفسیرهای روزمره تبدیل گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا, کوگانا, سیر تحول نظریه پردازی غربی از نقد نظریات شروع شد تا در مسیر تقابل ، تخاصم و تناقض یکدیگر قدم گذاشت و در حال حاضر در آستانه فروپاشی اردوگاه روشنفکری غرب قابل مشاهده است که درخواست محاکمه و مجازات برای خطاکاران نظریه پرداز به رویه ی معمول در تحلیل و تفسیرهای روزمره تبدیل گردیده است., سیر تحول نظریه پردازی غربی از نقد نظریات شروع شد تا در مسیر تقابل ، تخاصم و تناقض یکدیگر قدم گذاشت و در حال حاضر در آستانه فروپاشی اردوگاه روشنفکری غرب قابل مشاهده است که درخواست محاکمه و مجازات برای خطاکاران نظریه پرداز به رویه ی معمول در تحلیل و تفسیرهای روزمره تبدیل گردیده است., سیر تحول نظریه پردازی غربی از نقد نظریات شروع شد تا در مسیر تقابل ، تخاصم و تناقض یکدیگر قدم گذاشت و در حال حاضر در آستانه فروپاشی اردوگاه روشنفکری غرب قابل مشاهده است که درخواست محاکمه و مجازات برای خطاکاران نظریه پرداز به رویه ی معمول در تحلیل و تفسیرهای روزمره تبدیل گردیده است.,


در 6 سپتامبر 2016 یک نسخه تجدید نظر شده از کتاب ذهن بی پروا روشنفکران در سیاست نوشته ی استاد علوم انسانی دانشگاه کلمبیا، مارک لی لا(این کتاب برای اولین بار در سال 2001 منتشر شده است) همچنین او کتاب دیگری با عنوان ذهن آشفته در موضوع سیاست ارتجاعی منتشر کرده است. که این عنوان مقاله اصلی در کتاب پیشروست که بوسیله دیوید سیشنز، دانشجوی دکتری در تاریخ ، فرهنگ مدرن اروپایی در دانشگاه بوستون و نوشته شده و یک نقد برای دو کتاب فوق الذکر است.

,
, در 6 سپتامبر 2016 یک نسخه تجدید نظر شده از کتاب ذهن بی پروا روشنفکران در سیاست نوشته ی استاد علوم انسانی دانشگاه کلمبیا، مارک لی لا(این کتاب برای اولین بار در سال 2001 منتشر شده است) همچنین او کتاب دیگری با عنوان ذهن آشفته در موضوع سیاست ارتجاعی منتشر کرده است. که این عنوان مقاله اصلی در کتاب پیشروست که بوسیله دیوید سیشنز، دانشجوی دکتری در تاریخ ، فرهنگ مدرن اروپایی در دانشگاه بوستون و نوشته شده و یک نقد برای دو کتاب فوق الذکر است., در 6 سپتامبر 2016 یک نسخه تجدید نظر شده از کتاب ذهن بی پروا روشنفکران در سیاست نوشته ی استاد علوم انسانی دانشگاه کلمبیا، مارک لی لا(این کتاب برای اولین بار در سال 2001 منتشر شده است) همچنین او کتاب دیگری با عنوان ذهن آشفته در موضوع سیاست ارتجاعی منتشر کرده است. که این عنوان مقاله اصلی در کتاب پیشروست که بوسیله دیوید سیشنز، دانشجوی دکتری در تاریخ ، فرهنگ مدرن اروپایی در دانشگاه بوستون و نوشته شده و یک نقد برای دو کتاب فوق الذکر است., در 6 سپتامبر 2016 یک نسخه تجدید نظر شده از کتاب ذهن بی پروا روشنفکران در سیاست نوشته ی استاد علوم انسانی دانشگاه کلمبیا، مارک لی لا(این کتاب برای اولین بار در سال 2001 منتشر شده است) همچنین او کتاب دیگری با عنوان ذهن آشفته در موضوع سیاست ارتجاعی منتشر کرده است. که این عنوان مقاله اصلی در کتاب پیشروست که بوسیله دیوید سیشنز، دانشجوی دکتری در تاریخ ، فرهنگ مدرن اروپایی در دانشگاه بوستون و نوشته شده و یک نقد برای دو کتاب فوق الذکر است.,


در ذهن این روشنفکران اروپایی چه گذشته است، چیزی پیچیده‌تر چیزی نسنجیده تر از نتایج حاصله که درد بشریت را علاج نکرد؟ در سیاست آنها به دنبال چه بودند؟ این کتاب می‌کوشد به این سئوالات بپردازد.
 در دهه نود برخی از طرفهای برجسته تر آنگلو آمریکایی از تاریخ فرهنگی اروپا در دهه نود، بمنظور تسویه حساب به صحنه آمدند. از این رو آنها مهمترین اندیشمندان فردریش نیچه، مارتین هایدگر، جورج باتای ، ژان پل سارتر، لوئیس آلتوسر و میشل فوکو و ژاک دریدا، را به اضافه چندتن دیگر از روشنفکران را از دو قرن گذشته در دادگاه پایان تاریخ به جرم تفکر غیر مسئولانه فرهنگی و حمایت از استبداد و اساطیر یوتوپیائی حاضر کردند.

,
, در ذهن این روشنفکران اروپایی چه گذشته است، چیزی پیچیده‌تر چیزی نسنجیده تر از نتایج حاصله که درد بشریت را علاج نکرد؟ در سیاست آنها به دنبال چه بودند؟ این کتاب می‌کوشد به این سئوالات بپردازد.
 در دهه نود برخی از طرفهای برجسته تر آنگلو آمریکایی از تاریخ فرهنگی اروپا در دهه نود، بمنظور تسویه حساب به صحنه آمدند. از این رو آنها مهمترین اندیشمندان فردریش نیچه، مارتین هایدگر، جورج باتای ، ژان پل سارتر، لوئیس آلتوسر و میشل فوکو و ژاک دریدا، را به اضافه چندتن دیگر از روشنفکران را از دو قرن گذشته در دادگاه پایان تاریخ به جرم تفکر غیر مسئولانه فرهنگی و حمایت از استبداد و اساطیر یوتوپیائی حاضر کردند.
, در ذهن این روشنفکران اروپایی چه گذشته است، چیزی پیچیده‌تر چیزی نسنجیده تر از نتایج حاصله که درد بشریت را علاج نکرد؟ در سیاست آنها به دنبال چه بودند؟ این کتاب می‌کوشد به این سئوالات بپردازد.
 در دهه نود برخی از طرفهای برجسته تر آنگلو آمریکایی از تاریخ فرهنگی اروپا در دهه نود، بمنظور تسویه حساب به صحنه آمدند. از این رو آنها مهمترین اندیشمندان فردریش نیچه، مارتین هایدگر، جورج باتای ، ژان پل سارتر، لوئیس آلتوسر و میشل فوکو و ژاک دریدا، را به اضافه چندتن دیگر از روشنفکران را از دو قرن گذشته در دادگاه پایان تاریخ به جرم تفکر غیر مسئولانه فرهنگی و حمایت از استبداد و اساطیر یوتوپیائی حاضر کردند.
, در ذهن این روشنفکران اروپایی چه گذشته است، چیزی پیچیده‌تر چیزی نسنجیده تر از نتایج حاصله که درد بشریت را علاج نکرد؟ در سیاست آنها به دنبال چه بودند؟ این کتاب می‌کوشد به این سئوالات بپردازد.
 در دهه نود برخی از طرفهای برجسته تر آنگلو آمریکایی از تاریخ فرهنگی اروپا در دهه نود، بمنظور تسویه حساب به صحنه آمدند. از این رو آنها مهمترین اندیشمندان فردریش نیچه، مارتین هایدگر، جورج باتای ، ژان پل سارتر، لوئیس آلتوسر و میشل فوکو و ژاک دریدا، را به اضافه چندتن دیگر از روشنفکران را از دو قرن گذشته در دادگاه پایان تاریخ به جرم تفکر غیر مسئولانه فرهنگی و حمایت از استبداد و اساطیر یوتوپیائی حاضر کردند.
,
,


تا برای مخاطبان سیستم لیبرالی آشکار شود که فلسفه قرن بیستم اروپا در شکست سرمایه داری جهانی لیبرال کشور های انگلیسی زبان نقش اصلی داشته است. و در آن پروسه مسئولیت فرهنگی دارد در این رابطه دو مورخ انگلیسی تونی جات در نقد کمونیسم پس از جنگ با روشنفکران فرانسه و مارک لی لا در مقالات خود نظریه پردازان اروپایی در سیاست عمل گرایی انقباضی لیبرال انحصار طلب را در موضعی برخورد فرهنگی مورد نکوهش قرار دادند
 

,
, تا برای مخاطبان سیستم لیبرالی آشکار شود که فلسفه قرن بیستم اروپا در شکست سرمایه داری جهانی لیبرال کشور های انگلیسی زبان نقش اصلی داشته است. و در آن پروسه مسئولیت فرهنگی دارد در این رابطه دو مورخ انگلیسی تونی جات در نقد کمونیسم پس از جنگ با روشنفکران فرانسه و مارک لی لا در مقالات خود نظریه پردازان اروپایی در سیاست عمل گرایی انقباضی لیبرال انحصار طلب را در موضعی برخورد فرهنگی مورد نکوهش قرار دادند, تا برای مخاطبان سیستم لیبرالی آشکار شود که فلسفه قرن بیستم اروپا در شکست سرمایه داری جهانی لیبرال کشور های انگلیسی زبان نقش اصلی داشته است. و در آن پروسه مسئولیت فرهنگی دارد در این رابطه دو مورخ انگلیسی تونی جات در نقد کمونیسم پس از جنگ با روشنفکران فرانسه و مارک لی لا در مقالات خود نظریه پردازان اروپایی در سیاست عمل گرایی انقباضی لیبرال انحصار طلب را در موضعی برخورد فرهنگی مورد نکوهش قرار دادند, تا برای مخاطبان سیستم لیبرالی آشکار شود که فلسفه قرن بیستم اروپا در شکست سرمایه داری جهانی لیبرال کشور های انگلیسی زبان نقش اصلی داشته است. و در آن پروسه مسئولیت فرهنگی دارد در این رابطه دو مورخ انگلیسی تونی جات در نقد کمونیسم پس از جنگ با روشنفکران فرانسه و مارک لی لا در مقالات خود نظریه پردازان اروپایی در سیاست عمل گرایی انقباضی لیبرال انحصار طلب را در موضعی برخورد فرهنگی مورد نکوهش قرار دادند,
,

 بنابراین نظریه پردازان قرن گذشته اروپایی گنج گرانبهایی از اندیشه نقدی در مورد لیبرالیسم، سوسیالیسم، سرمایه داری و امپراتوری و چالش های برخورد فرهنگی تولید کرده اند.نگاه واقع گرایی نخبگان امریکا، در پایان قرن بیستم شبیه به تکبر کوته بینانه آنها در هوشیاری نسبت به مسئولیت شان بود. این نخبگان به خود اجازه دادند که به این باور برسند که پیروزی آنها همواره به صورت تاریخی دائمی است آنها برهمین اساس هرپروژه ی را که به نجات اجماع پایان تاریخ می توانست کمک کند.

,  بنابراین نظریه پردازان قرن گذشته اروپایی گنج گرانبهایی از اندیشه نقدی در مورد لیبرالیسم، سوسیالیسم، سرمایه داری و امپراتوری و چالش های برخورد فرهنگی تولید کرده اند.نگاه واقع گرایی نخبگان امریکا، در پایان قرن بیستم شبیه به تکبر کوته بینانه آنها در هوشیاری نسبت به مسئولیت شان بود. این نخبگان به خود اجازه دادند که به این باور برسند که پیروزی آنها همواره به صورت تاریخی دائمی است آنها برهمین اساس هرپروژه ی را که به نجات اجماع پایان تاریخ می توانست کمک کند.,  بنابراین نظریه پردازان قرن گذشته اروپایی گنج گرانبهایی از اندیشه نقدی در مورد لیبرالیسم، سوسیالیسم، سرمایه داری و امپراتوری و چالش های برخورد فرهنگی تولید کرده اند.نگاه واقع گرایی نخبگان امریکا، در پایان قرن بیستم شبیه به تکبر کوته بینانه آنها در هوشیاری نسبت به مسئولیت شان بود. این نخبگان به خود اجازه دادند که به این باور برسند که پیروزی آنها همواره به صورت تاریخی دائمی است آنها برهمین اساس هرپروژه ی را که به نجات اجماع پایان تاریخ می توانست کمک کند.,  بنابراین نظریه پردازان قرن گذشته اروپایی گنج گرانبهایی از اندیشه نقدی در مورد لیبرالیسم، سوسیالیسم، سرمایه داری و امپراتوری و چالش های برخورد فرهنگی تولید کرده اند.نگاه واقع گرایی نخبگان امریکا، در پایان قرن بیستم شبیه به تکبر کوته بینانه آنها در هوشیاری نسبت به مسئولیت شان بود. این نخبگان به خود اجازه دادند که به این باور برسند که پیروزی آنها همواره به صورت تاریخی دائمی است آنها برهمین اساس هرپروژه ی را که به نجات اجماع پایان تاریخ می توانست کمک کند.,


فلسفه اقیون واقع گرایی در ذهن بی پروا از نظر لی لا در نتیجه سیاست عدم اعتماد بنفس، برای رسیدگی به هر گونه عدم تعادل ساختاری بوجود آمده است. ذهن بی پروا مقررات فرهنگی پیشرفت در زمان و مکان و سنت های فرهنگی و فرهنگ سیاسی را باید پیدا می کرد که این رویاهای جنون آمیزخود متفکران را فریب داده است و لذا پاسخ آنها برای مقابله با آسیب های مرتبط نیز از آن پایه ارائه می کند.

,
, فلسفه اقیون واقع گرایی در ذهن بی پروا از نظر لی لا در نتیجه سیاست عدم اعتماد بنفس، برای رسیدگی به هر گونه عدم تعادل ساختاری بوجود آمده است. ذهن بی پروا مقررات فرهنگی پیشرفت در زمان و مکان و سنت های فرهنگی و فرهنگ سیاسی را باید پیدا می کرد که این رویاهای جنون آمیزخود متفکران را فریب داده است و لذا پاسخ آنها برای مقابله با آسیب های مرتبط نیز از آن پایه ارائه می کند., فلسفه اقیون واقع گرایی در ذهن بی پروا از نظر لی لا در نتیجه سیاست عدم اعتماد بنفس، برای رسیدگی به هر گونه عدم تعادل ساختاری بوجود آمده است. ذهن بی پروا مقررات فرهنگی پیشرفت در زمان و مکان و سنت های فرهنگی و فرهنگ سیاسی را باید پیدا می کرد که این رویاهای جنون آمیزخود متفکران را فریب داده است و لذا پاسخ آنها برای مقابله با آسیب های مرتبط نیز از آن پایه ارائه می کند., فلسفه اقیون واقع گرایی در ذهن بی پروا از نظر لی لا در نتیجه سیاست عدم اعتماد بنفس، برای رسیدگی به هر گونه عدم تعادل ساختاری بوجود آمده است. ذهن بی پروا مقررات فرهنگی پیشرفت در زمان و مکان و سنت های فرهنگی و فرهنگ سیاسی را باید پیدا می کرد که این رویاهای جنون آمیزخود متفکران را فریب داده است و لذا پاسخ آنها برای مقابله با آسیب های مرتبط نیز از آن پایه ارائه می کند.,


در هر صورت لی لا اذعان می کند که تاریخ وقتی از خود راضی بوده که در دهه نود این روال ظهور کرده و دچار اشتباه شده است و از آنموقع تاکید لیبرالیسم بر حقوق و فردگرایی لیبرال و رشد اقتصادی به یک دگم ظاهراً نرمسخت تبدیل شده است.

,
, در هر صورت لی لا اذعان می کند که تاریخ وقتی از خود راضی بوده که در دهه نود این روال ظهور کرده و دچار اشتباه شده است و از آنموقع تاکید لیبرالیسم بر حقوق و فردگرایی لیبرال و رشد اقتصادی به یک دگم ظاهراً نرمسخت تبدیل شده است., در هر صورت لی لا اذعان می کند که تاریخ وقتی از خود راضی بوده که در دهه نود این روال ظهور کرده و دچار اشتباه شده است و از آنموقع تاکید لیبرالیسم بر حقوق و فردگرایی لیبرال و رشد اقتصادی به یک دگم ظاهراً نرمسخت تبدیل شده است., در هر صورت لی لا اذعان می کند که تاریخ وقتی از خود راضی بوده که در دهه نود این روال ظهور کرده و دچار اشتباه شده است و از آنموقع تاکید لیبرالیسم بر حقوق و فردگرایی لیبرال و رشد اقتصادی به یک دگم ظاهراً نرمسخت تبدیل شده است.,


که برای مثال: هدف از ان می تواند به استثناء کردن ادبیات سیاسی آمریکا از نقد سیاسی اسرائیل ذکر کرد و یا نمونه دیگر تحلیلی از ریاست جمهوری اوباما آمریکایی ها معتاد به شعار امید شده اند اوباما نتواست انتظارات را براورده کند که به نوبه خود او حتی موجب رنجش کودکان هم شد تا جایی که بستنی دونالد ترامپ و برنی ساندرز جای وعده های تو خالی او را گرفت.

,
, که برای مثال: هدف از ان می تواند به استثناء کردن ادبیات سیاسی آمریکا از نقد سیاسی اسرائیل ذکر کرد و یا نمونه دیگر تحلیلی از ریاست جمهوری اوباما آمریکایی ها معتاد به شعار امید شده اند اوباما نتواست انتظارات را براورده کند که به نوبه خود او حتی موجب رنجش کودکان هم شد تا جایی که بستنی دونالد ترامپ و برنی ساندرز جای وعده های تو خالی او را گرفت., که برای مثال: هدف از ان می تواند به استثناء کردن ادبیات سیاسی آمریکا از نقد سیاسی اسرائیل ذکر کرد و یا نمونه دیگر تحلیلی از ریاست جمهوری اوباما آمریکایی ها معتاد به شعار امید شده اند اوباما نتواست انتظارات را براورده کند که به نوبه خود او حتی موجب رنجش کودکان هم شد تا جایی که بستنی دونالد ترامپ و برنی ساندرز جای وعده های تو خالی او را گرفت., که برای مثال: هدف از ان می تواند به استثناء کردن ادبیات سیاسی آمریکا از نقد سیاسی اسرائیل ذکر کرد و یا نمونه دیگر تحلیلی از ریاست جمهوری اوباما آمریکایی ها معتاد به شعار امید شده اند اوباما نتواست انتظارات را براورده کند که به نوبه خود او حتی موجب رنجش کودکان هم شد تا جایی که بستنی دونالد ترامپ و برنی ساندرز جای وعده های تو خالی او را گرفت.,


به نظر می رسد که چشم انداز فکری ذهن تورم، که به دهه نود می گردد تنها قادر به ارائه چیزی بنام پوچی و کلیشه شگفتی در امید سیاسی بوده است و در صنف طبقه کارگر در قرن بیستم و یکم خود را نشان داده که این طبقه فاقد امنیت شغلی و اجتماعی شده و اهداف واقعگرایی سیاسی اکنون تهدید به برافروزی انقلاب شده که خود یک محصول جانبی از واقع گرایی روشنفکران قرن بیستم می باشد.

,
, به نظر می رسد که چشم انداز فکری ذهن تورم، که به دهه نود می گردد تنها قادر به ارائه چیزی بنام پوچی و کلیشه شگفتی در امید سیاسی بوده است و در صنف طبقه کارگر در قرن بیستم و یکم خود را نشان داده که این طبقه فاقد امنیت شغلی و اجتماعی شده و اهداف واقعگرایی سیاسی اکنون تهدید به برافروزی انقلاب شده که خود یک محصول جانبی از واقع گرایی روشنفکران قرن بیستم می باشد., به نظر می رسد که چشم انداز فکری ذهن تورم، که به دهه نود می گردد تنها قادر به ارائه چیزی بنام پوچی و کلیشه شگفتی در امید سیاسی بوده است و در صنف طبقه کارگر در قرن بیستم و یکم خود را نشان داده که این طبقه فاقد امنیت شغلی و اجتماعی شده و اهداف واقعگرایی سیاسی اکنون تهدید به برافروزی انقلاب شده که خود یک محصول جانبی از واقع گرایی روشنفکران قرن بیستم می باشد., به نظر می رسد که چشم انداز فکری ذهن تورم، که به دهه نود می گردد تنها قادر به ارائه چیزی بنام پوچی و کلیشه شگفتی در امید سیاسی بوده است و در صنف طبقه کارگر در قرن بیستم و یکم خود را نشان داده که این طبقه فاقد امنیت شغلی و اجتماعی شده و اهداف واقعگرایی سیاسی اکنون تهدید به برافروزی انقلاب شده که خود یک محصول جانبی از واقع گرایی روشنفکران قرن بیستم می باشد.,


یکی از روشنفکران برجسته نیز اخیرا نوشته است موضع نئولیبرالیسم فرهنگی نیست بلکه شرط تصور عنوان یک اقدام در تبدیل به فرضیه واقعی خاص بجای فرضیه های دیگر است که نمی توان آن را بیان کرد. و تنها مرزی برای تخیلات سیاسی است.  و اکنون بایدهمین با همین مسائل در مسیر خود حرکت کند؟ بطوری که باید با بریکست، دونالد ترامپ و داعش با حداقل ابزار فرهنگی ربرو می شود؟

,
, یکی از روشنفکران برجسته نیز اخیرا نوشته است موضع نئولیبرالیسم فرهنگی نیست بلکه شرط تصور عنوان یک اقدام در تبدیل به فرضیه واقعی خاص بجای فرضیه های دیگر است که نمی توان آن را بیان کرد. و تنها مرزی برای تخیلات سیاسی است.  و اکنون بایدهمین با همین مسائل در مسیر خود حرکت کند؟ بطوری که باید با بریکست، دونالد ترامپ و داعش با حداقل ابزار فرهنگی ربرو می شود؟, یکی از روشنفکران برجسته نیز اخیرا نوشته است موضع نئولیبرالیسم فرهنگی نیست بلکه شرط تصور عنوان یک اقدام در تبدیل به فرضیه واقعی خاص بجای فرضیه های دیگر است که نمی توان آن را بیان کرد. و تنها مرزی برای تخیلات سیاسی است.  و اکنون بایدهمین با همین مسائل در مسیر خود حرکت کند؟ بطوری که باید با بریکست، دونالد ترامپ و داعش با حداقل ابزار فرهنگی ربرو می شود؟, یکی از روشنفکران برجسته نیز اخیرا نوشته است موضع نئولیبرالیسم فرهنگی نیست بلکه شرط تصور عنوان یک اقدام در تبدیل به فرضیه واقعی خاص بجای فرضیه های دیگر است که نمی توان آن را بیان کرد. و تنها مرزی برای تخیلات سیاسی است.  و اکنون بایدهمین با همین مسائل در مسیر خود حرکت کند؟ بطوری که باید با بریکست، دونالد ترامپ و داعش با حداقل ابزار فرهنگی ربرو می شود؟,


یا شاید زمان آن رسیده باشد که به تجدید بررسی فکر روشنفکران قرن بیستم بپردازیم که آینده ای نامعلوم را با تخیل برایمان ترسیم کرده بودند.
 

,
, یا شاید زمان آن رسیده باشد که به تجدید بررسی فکر روشنفکران قرن بیستم بپردازیم که آینده ای نامعلوم را با تخیل برایمان ترسیم کرده بودند., یا شاید زمان آن رسیده باشد که به تجدید بررسی فکر روشنفکران قرن بیستم بپردازیم که آینده ای نامعلوم را با تخیل برایمان ترسیم کرده بودند., یا شاید زمان آن رسیده باشد که به تجدید بررسی فکر روشنفکران قرن بیستم بپردازیم که آینده ای نامعلوم را با تخیل برایمان ترسیم کرده بودند.,
,

نویسنده در پاسخ به انتقادات شوکه آور می نویسد: نگاه لیبرالیسم پس از سال ها جنگ جهانی در این ختم شده است که آنها به سادگی فاقد انرژی لازم برای پایان دادن واقعی به خشونت ها هستند و در عوض آنها مسئولیت ثبات را برای انتقال خشونت به مناطق دیگر انتخاب کرده اند یعنی یک صلح با جابجایی گمراه کننده به عبارت دیگر، لیبرال فاقد شجاعت برای رسیدگی واقعی به خشونت ها و پایان دادن به آن است و بنابراین تبرئه قتل عام امپریالیسم و جنایات قومی محلی توسط خود جوامع  انجام می شود که این موضوع حجم شکست اخلاقی لیبرالیسم را بیش از پیش آشکار کرده است.

, نویسنده در پاسخ به انتقادات شوکه آور می نویسد: نگاه لیبرالیسم پس از سال ها جنگ جهانی در این ختم شده است که آنها به سادگی فاقد انرژی لازم برای پایان دادن واقعی به خشونت ها هستند و در عوض آنها مسئولیت ثبات را برای انتقال خشونت به مناطق دیگر انتخاب کرده اند یعنی یک صلح با جابجایی گمراه کننده به عبارت دیگر، لیبرال فاقد شجاعت برای رسیدگی واقعی به خشونت ها و پایان دادن به آن است و بنابراین تبرئه قتل عام امپریالیسم و جنایات قومی محلی توسط خود جوامع  انجام می شود که این موضوع حجم شکست اخلاقی لیبرالیسم را بیش از پیش آشکار کرده است., نویسنده در پاسخ به انتقادات شوکه آور می نویسد: نگاه لیبرالیسم پس از سال ها جنگ جهانی در این ختم شده است که آنها به سادگی فاقد انرژی لازم برای پایان دادن واقعی به خشونت ها هستند و در عوض آنها مسئولیت ثبات را برای انتقال خشونت به مناطق دیگر انتخاب کرده اند یعنی یک صلح با جابجایی گمراه کننده به عبارت دیگر، لیبرال فاقد شجاعت برای رسیدگی واقعی به خشونت ها و پایان دادن به آن است و بنابراین تبرئه قتل عام امپریالیسم و جنایات قومی محلی توسط خود جوامع  انجام می شود که این موضوع حجم شکست اخلاقی لیبرالیسم را بیش از پیش آشکار کرده است., نویسنده در پاسخ به انتقادات شوکه آور می نویسد: نگاه لیبرالیسم پس از سال ها جنگ جهانی در این ختم شده است که آنها به سادگی فاقد انرژی لازم برای پایان دادن واقعی به خشونت ها هستند و در عوض آنها مسئولیت ثبات را برای انتقال خشونت به مناطق دیگر انتخاب کرده اند یعنی یک صلح با جابجایی گمراه کننده به عبارت دیگر، لیبرال فاقد شجاعت برای رسیدگی واقعی به خشونت ها و پایان دادن به آن است و بنابراین تبرئه قتل عام امپریالیسم و جنایات قومی محلی توسط خود جوامع  انجام می شود که این موضوع حجم شکست اخلاقی لیبرالیسم را بیش از پیش آشکار کرده است.,


در حالی که زمینه تاریخی تغییر پیدا کرده و آخرین دستور کار سیاسی و ایده تاریخی اخلاقی و یقین تبخیر شده است و بدیهی است ما بسیار بیشتر از تاریخ فرهنگی موجود به درک و راهنمای کار سیاسی صحیحی نیازمندیم.

,
, در حالی که زمینه تاریخی تغییر پیدا کرده و آخرین دستور کار سیاسی و ایده تاریخی اخلاقی و یقین تبخیر شده است و بدیهی است ما بسیار بیشتر از تاریخ فرهنگی موجود به درک و راهنمای کار سیاسی صحیحی نیازمندیم., در حالی که زمینه تاریخی تغییر پیدا کرده و آخرین دستور کار سیاسی و ایده تاریخی اخلاقی و یقین تبخیر شده است و بدیهی است ما بسیار بیشتر از تاریخ فرهنگی موجود به درک و راهنمای کار سیاسی صحیحی نیازمندیم., در حالی که زمینه تاریخی تغییر پیدا کرده و آخرین دستور کار سیاسی و ایده تاریخی اخلاقی و یقین تبخیر شده است و بدیهی است ما بسیار بیشتر از تاریخ فرهنگی موجود به درک و راهنمای کار سیاسی صحیحی نیازمندیم.,

 

,

ترجمه:عبدالمجید اورا

, ترجمه:عبدالمجید اورا, ترجمه:عبدالمجید اورا, ترجمه:عبدالمجید اورا,

 

,

انتهایی پیام

, انتهایی پیام, انتهایی پیام, انتهایی پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه