اخبار داغ

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل :

منطقه اصلاندوز با 110 درصد بالاترین جذب منطقه‌ای را به خود اختصاص داد

منطقه اصلاندوز با 110 درصد بالاترین جذب منطقه‌ای را به خود اختصاص داد
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت:منطقه اصلاندوز با 110 درصد بالاترین و منطقه نیر با 74 درصد کمترین جذب منطقه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،دیوان اکبری‌فر پیش از ظهر امروز در جلسه با مدیران سوادآموزی استان که در آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در این بین منطقه اصلاندوز با 110 درصد بالاترین و منطقه نیر با 74 درصد کمترین جذب منطقه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی گفت: مناطق بیله‌سوار، ارشق، انگوت و نیر چهار منطقه‌ای هستند که نتوانستند 100 در صد سهمیه ابلاغی خود را تحت پوشش ببرند.

,

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: برای سال 95 حدود 10 هزار و 500 نفر سهمیه در نظر گرفته شده بود که 10 هزار و 539 نفر برای کلاس‌های سوادآموزی جذب شد و از این تعداد پنج هزار و 39 نفر برای دوره سوادآموزی (معادل سوم ابتدایی)، سه هزار و 500 نفر برای دوره انتقال (معادل ششم ابتدایی) و 2 هزار نفر برای تحکیم سواد جذب و در حال آموزش هستند.

,

اکبری‌فر گفت: امکان افزایش جذب سوادآموز در بسیاری از مناطق استان وجود داشت ولی به دلیل محدودیت منابع مالی امکان افزایش جذب بالاتر از سهمیه برای استان مقدور نشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه