اخبار داغ

اولین لژیونر فوتبال تبریز در شرق آسیا؛

فوتبال تایلند سکوی پرتابم به اروپا خواهد بود/ تراکتورسازی را هیچگاه فراموش نمی‌کنم

فوتبال تایلند سکوی پرتابم به اروپا خواهد بود/ تراکتورسازی را هیچگاه فراموش نمی‌کنم
بازیکن سابق تیم جوانان تراکتورسازی تبریز گفت: از اینکه توانستم به عنوان اولین لژیونر فوتبال تبریز در تایلند حضور داشته باشم، بسیار خوشحال هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، علی ناصر نیساری بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با عقد قراردادی به ساموت پراکان تایلند پیوست  تا نخستین لژیونر فوتبال تبریز در شرق آسیا باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

ناصر نیساری که 21 سال سن دارد و متولد تبریز است، با تیم جوانان تراکتورسازی به فوتبال کشورمان معرفی و در ادامه برای گذراندن خدمت مقدس سربازی خود راهی عقاب تهران شد.

,

وی سابقه حضور در تیم هرماس فاتح تبریز را نیز در کارنامه دارد و به عنوان اولین بازیکن فوتبال تبریز در لیگ تایلند بازی خواهد کرد.

,

 

,

, ,

 

,

علی ناصر نیساری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص انتقالش به تیم تایلندی اظهار داشت: از اینکه توانستم به عنوان لژیونر فوتبال تبریز در لیگ تایلند حضور داشته باشم بسیار خوشحال هستم، اما این سقف آرزوهای فوتبالی من نیست و امیدوارم حضورم در تایلند سکوی پرتابی برای انتقالم به تیم های اروپایی باشد.

,

وی گفت: فوتبال تایلند در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته و من حضورم را در این کشور یک فرصت برای راه یافتن به لیگ‌های معتبر اروپایی و رسیدن به پیراهن تیم ملی می دانم.

,

بازیکن سابق تیم جوانان تراکتورسازی تبریز خاطرنشان ساخت: خوشبختانه کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران عملکرد بازیکنان شاغل ایران در لیگ‌های خارجی را به خوبی رصد می‌کند و تلاش می‌کنم با درخشش خود توجه وی را جلب و بتوانم به تیم ملی کشورم راه یابم.

,

ناصر نیساری تأکید کرد: من فوتبالم را مدیون تبریز و تیم تراکتورسازی می‌دانم و هیچگاه تراکتورسازی را فراموش نخواهم کرد. امیدوارم این تیم امسال در هر دو جام لیگ برتر و حذفی به قهرمانی رسیده و هوادارانش را خشنود سازد.

,

لازم به ذکر است تیم ساموت پراکان هم اکنون در پایان هفته سی و یکم سوپرلیگ تایلند و در جدول هجده تیمی این رقابت‌ها در رده پانزدهم قرار دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه