اخبار داغ

بخشدار بجستان مطرح کرد:

صندوق حمایت و توسعه کشاورزی، راهکاری مهم برای حمایت مالی از کشاورزان

صندوق حمایت و توسعه کشاورزی، راهکاری مهم برای حمایت مالی از کشاورزان
بخشدار بجستان گفت: در پی خشک شدن تعداد زیادی از قنوات روستاها و از طرفی با توجه به اینکه درآمد و اقتصاد اصلی روستاها کشاورزی و دامداری می‌باشد، طرح صندوق حمایت و توسعه بخش کشاورزی یکی از راهکارهای مهم در خصوص حمایت مالی از کشاورزان در راستای رسیدگی و لایروبی قنوات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، عباس فروغی بخشدار بجستان ظهر امروز در نشست دهیاران بخش مرکزی با مدیر جهاد کشاورزی بجستان که در محل جهاد کشاورزی برگزار شد ضمن اشاره به خشکسالی ها اظهار کرد: در پی خشک شدن تعداد زیادی از قنوات روستاها و از طرفی با توجه به اینکه درآمد و اقتصاد اصلی روستاها کشاورزی و دامداری می‌باشد، طرح صندوق حمایت و توسعه بخش کشاورزی یکی از راهکارهای مهم، در خصوص حمایت مالی از کشاورزان در راستای رسیدگی و لایروبی قنوات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

وی افزود: می‌طلبد که دهیاران محترم ضمن اطلاع رسانی به مالکین قنوات و تهیه شناسنامه مالیکن در این خصوص همکاری لازم را معمول نمایند.

,

 

,

غلامعلی قاسمی مدیر جهاد کشاورزی بجستان در ادامه این مراسم ضمن اشاره به چگونگی فعالیت صندوق حمایت از بخش توسعه کشاورزی، اذعان کرد: این صندوق در راستای توسعه بخش کشاورزی شروع به کار می‌کند که با تامین اعتبار 49 درصدی از ناحیه دولت و 51 درصد توسط کشاورزان، فعالیت خواهد کرد.

,

 

,

وی افزود: تفاهم نامه ای برای اجرای صندوق بین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران بجستان و گناباد و رئیس سازمان جهاد کشاورزی در محل صندوق توسعه بخش کشاورزی تهران به تصویب رسید.

,

 

,

 قاسمی تصریح کرد: این صندوق بعد از تامین اعتبار توسط دولت در بجستان شروع به کار خواهد کرد و اعضای آن متشکل از کشاورزان و تشکل های وابسته به کشاورزی خواهد بود.

,

 

,

در پایان حسین خواجوی رئیس امور اراضی کشاورزی در مورد تغییر کاربری اراضی، به بیان بخشنامه ها پرداخت.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه