اخبار داغ

مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

فرد فاقد بیمه در مازندران نداریم

فرد فاقد بیمه در مازندران نداریم
مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: افتخار ما این است که در حال حاضر هیچ فرد بیمه نشده‌ای را در مازندران نداشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرساری، رسول ظفرمند در دیدار با حجت‌الاسلام جعفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، اظهار کرد: ایجاد تعامل هرچه بیشتر با مجموعه قضایی استان موجب ارتقای سیستم بیمه سلامت مازندران و جلوگیری از تضییع حقوق بیمه‌شدگان و سازمان می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرساری,

وی ضمن تقدیر از همکاری مطلوب مجموعه قضایی مازندران در راستای جلوگیری از برخی از سوء‌استفاده‌ها از عنوان سازمان بیمه سلامت، اعلام کرد: متاسفانه برخی از افراد و موسسات سودجو با استفاده از عنوان و نام بیمه سلامت مبادرت به سوء‌استفاده از هموطنان عزیز می‌کنند که این کار با حضور در درب منازل و یا تلفنی و با اخذ وجه انجام می‌شود که دستگاه قضایی می‌تواند نقش بسیار موثری در برخورد با این افراد داشته باشد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران افزود: افتخار ما این است که در حال حاضر هیچ فرد بیمه نشده‌ای را در کشور نداشته باشیم و بر این اساس و با اجرای طرح ملی بیمه سلامت همگانی، بیش از 270 هزار نفر از مازندرانی‌های فاقد پوشش بیمه درمان، به صورت رایگان، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

ظفرمند بیان کرد: نیمی از جمعیت مازندران تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این جمعیت بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر را روستاییان تشکیل می دهند.

در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام جعفری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران طی سخنانی ضمن بیان اینکه سازمان‌ها باید ارتباط تنگاتنگی با مراجع قضایی داشته باشند، گفت: باید با سوء‌استفاده در هر عنوان و جایگاهی برخورد کرد و دستگاه‌های اجرایی نیز می‌بایست در کنار مراجع قضایی، این سوء‌استفاده‌ها را شناسایی و اعلام کنند.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه