اخبار داغ

برگزاری دوره های آموزشی مهارت زندگی در سمنان

برگزاری دوره های آموزشی مهارت زندگی در سمنان
دوره آموزشی با محوریت مهارت های زندگی و خانواده ویژه بانوان سمنانی شروع به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شاخه طوبی،با وجود تغییرات عمیقی که در شیوه ی زندگی جوامع امروزی رخ داده است که متاسفانه هنوز بسیاری از افراد در مواجهه با ناملایمات و مشکلات زندگی از روش‌های ناکارآمد و سنتی گذشته تربیتی خود استفاده می‌کنند. اگر در دوران زندگی تربیتی خود خشم و پرخاشگری از سوی بزرگ‌ترها راهکاری هر چند موقتی برای خاموش ساختن رفتارهای غلط و نامناسب به کار گرفته شده است، علیرغم اشراف کامل به غلط بودن این شیوه ی تربیتی، هنوز بر سر فرزندان خود فریاد می‌زنیم و با رفتاری غیرانسانی که بیشتر برخاسته از طبیعت غریزی ماست سعی در خاموش سازی رفتارهای به اصطلاح غلط خود، فرزندان و حتی اطرافیان‌مان داریم. و مشکلاتی دیگر که باعث می شوند فقدان آموزش لازم برای زندگی را بیش از پیش احساس بکنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخه طوبی,

در همین راستا عصر امروز شاهد برگزاری دوره های آموزشی مهارت های زندگی و خانواده به همت سازمان بسیج شهرستان سمنان و شرکت آموزشی پژوهشی سرای دانش به تا برای جمعی از بانوان بسیجی شهرستان سمنان بودیم.

,

, ,

طی این دوره آموزش های لازم در خصوص روش های بهبود سطح روابط خانواده،تربیت فرزند و سبک زندگی  در غالب جلسات هفتگی به افراد هدف که غالبا از خواهران متاهل هستند داده می شود.

,

آموزش های این دوره ها  توسط دکتر سمانه قوشچیان، روانشناس بالینی و استاد دانشگاه، داده شده و هدف از تشکیل این دوره آموزشی ارتقا سطح زندگی خانواده های سمنانی و بهبود کیفیت آن می باشد.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه