اخبار داغ

جاده زابل-زهک قتلگاه خاموش

جاده زابل-زهک قتلگاه خاموش
محور زابل-زهک یکی از محورهای پر تردد در شمال استان است که متاسفانه بدلیل عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سبقت غیر مجاز به محوری پر خطر تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر شرق سوار بر تاکسی های محور زابل –زهک می شوم،همان ابتدای حرکت راننده هشدار جدی می دهد که مسافران لطفا کمربندهای خود را ببندید تا مشکلی بوجود نیاید؛این هشدار او علاوه بر رعایت موارد ایمنی،یعنی این جاده محوری پر خطر است چرا که این جمله را کمتر می توان شنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر شرق,

راننده بعد از حرکت به دشواریهای شغلش در این مسیر اشاره کرد و گفت:راننده بودن شغلی پر از استرس و خستگی است اما راننده بودن آن هم در محوری که هر هفته شاهد تصادف و جان باختن مردم هستیم بسیار سخت است و تصادف در این محور دیگر خیلی چیز عجیبی نیست.

,

با سرعت مجاز حرکت می کند و امنیت مسافران برایش خیلی مهم است.

,

وی از آخرین حادثه ای که در این محور رخ داده و او در محل حادثه حاضر بوده گفت:چندی پیش دو خودروی سواری در این محور تصادف کردند و شدت تصادف منجر به آتش سوزی و جان باختن 3 نفر شد که حادثه ای بسیار دلخراش بود، روزانه تعداد زیادی وسیله نقلیه از این محور عبور می کنند و این مسیر یکی از پرتردد ترین و پرحادثه ترین جاده های استان است.

,

راننده اتومبیل محور زابل-زهک گفت:ترافیک را می شود در این مسیر به وضوح دید،علی الخصوص در ساعت های شروع و تعطیلی ساعت کاری ادارات و مدارس؛ساعاتی که بیشترین عبور و مرور در این جاده اتفاق می افتد.

,

وی سبقت غیرمجاز رانندگان و خودورهای شخصی در این مسیر را خطرناکترین عامل تصادفات دانست و بیان کرد:بیشتر اوقات سبقت غیر مجاز در این محور موجب تصادف رخ به رخ می شود و باعث می شود مسافران این مسیر با خطر مرگ دست و پنجه نرم کنند،اگر رانندگان با احتیاط بیشتر و سرعت پایین رانندگی کنند خطرات این جاده کاهش می یابد.

,

هنوز به مقصد نرسیدیم و سبقت های غیرمجاز را به چشم می بینم و نگرانی صحبت های راننده آشفتگی دلم را بیشتر می کند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه