اخبار داغ

مردم آن اعتمادی را که باید به دولت داشته باشند دیگر ندارند

مردم آن اعتمادی را که باید به دولت داشته باشند دیگر ندارند
فعال دانشجویی گفت: امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ دیگر شاهد وعده و وعید ها نباشم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  داهی، حمیدرضا کاشیان فعال دانشجویی در خصوص موضوع عدم مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور و همچنین سهل انگاری برخی از مسئولین قضایی در باب این موضوع گفت: در هر دوره از انتخابات های ریاست جمهوری، نامزدهای انتخاباتی شعار مبارزه با فساد در بخش اقتصادی در بخش عمومی و ایجاد رونق اقتصادی و از این دست شعارها که کم هم نیستند را سر میدهند و با وعده وعیدهای خود آرای موجود را جمع آوری می کنند ولی با گذشت زمان همه ی شعارهای خود را فراموش می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, داهی,

حمیدرضا کاشیان ادامه داد:  در حقیقت مردم آن اعتمادی را که باید داشته باشند دیگر ندارند.چرا که فساد را می بینند و مجبورند بین بد و بدتر، بد را انتخاب کنند که این خلاف موضوعات اخلاقی در کشور است.

,

این فعال دانشجویی همچنین مطرح کرد:  امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 دیگر شاهد وعده و وعید ها نباشم. مردم جامعه منتظر استفاده از ظرفیت های موجود در کشور، سوزاندن ریشه فساد اقتصادی در بین مدیران و مسولان مملکت ،و حداقلی کردن فساد و ایجاد رونق ، نشاط و پویایی اقتصادی در کشور هستند.

,

وی افزود:  به عقیده بنده در این شرایط هم مردم بهتر زندگی خواهند کرد، مطمئننا چرخه نظام مدیریت اقتصادی کشور نیز به موقع خواهد چرخید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه