اخبار داغ

وزیر راه و شهر سازی در خصوص قرار دادهای هواپیمایی شفاف سازی کند

وزیر راه و شهر سازی در خصوص قرار دادهای هواپیمایی شفاف سازی کند
فعال دانشجویی گفت: متاسفانه یکی از ابهامات و شبهات موجود در این قرار داد مرجوعی بودن و اجاره ای بودن این هواپیماهاست که باید زوایای پنهان این خرید نیز واضح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   محمد ساعدی فعال دانشجو در دانشگاه دامغان در گفتگو  با خبرنگار داهی، در خصوص شبهات موجود در قرار دادها خرید هواپیما که به تازگی یکی از آن ها نیز در فرودگاه کشور به زمین نشسته است گفت: در خصوص قرار دادهای خرید هواپیماهای مسافر بری این روز ها شبهات و ابهامات متعددی درفضای مجازی منتشر شده است که ذهن ها را درگیر خود نموده است، لذا در این مورد باید وزیر راه و شهر سازی شفاف سازی نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, داهی,

محمد ساعدی همچنین ادامه داد: متاسفانه یکی از ابهامات و شبهات موجود در این قرار داد مرجوعی بودن و اجاره ای بودن این هواپیماهاست که باید زوایای پنهان این خرید نیز واضح شود، هر چند که متاسفانه دولت تدبیر و امید موارد پنهانی و مخفی از مردم بسیاری در کارنامه خود دارد که نمونه آن می توان به برجام اشاره کرد.

,

 ساعدی افزود: متاسفانه برخی از حرکات دولت در این روزها و ماه ها آخر دولت تدبیر و امید نشان از این دارد که منافع ملی برای در دست گرفتن کلید پاستور، برای انتخابات 96 نادیده گرفته شده است. لذا در بسیاری از موارد باید مسئولین پاسخگو باشند و مطمئننا جنبش های دانشجویی در مقابل این حرکات سکوت نخواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه