اخبار داغ

روحانی دستور تشکیل ستادهای انتخاباتی را صادر کرد

روحانی دستور تشکیل ستادهای انتخاباتی را صادر کرد
فعال دانشجویی گفت: متاسفانه عدم تکذیب این ابلاغ توسط مسئولین نشان دهند وجود آن می باشد والا مسئولین این طرح و ابلاغیه را می بایست در اسرع وقت تکذیب می کردند..
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  داهی، سید محمد معروفی فعال دانشجویی در واکنش به ابلاغیه اخیر دولت به استانداری های کشور گفت: متاسفانه عدم تکذیب این ابلاغ توسط مسئولین نشان دهند وجود آن می باشد والا مسئولین این طرح و ابلاغیه را می بایست در اسرع وقت تکذیب می کردند.. متاسفانه ابلاغیه موجود نشان دهنده این موضوع است که آقای روحانی دستور تشکیل ستادهای انتخاباتی را صادر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, داهی,

معروفی همچنین ادامه داد: همانطور که مشخص است و موضوعات مندرج در این ابلاغیه نیز در فضای مجازی منتشر شده است، موضوع اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم نیز ذکر گردیده است. حال باید دولت تدبیر و امید نسبت به این موضوع توضیحاتی را ارائه دهد که منظور از تعامل و ارتباط مستقیم با مردم چیست؟؟

,

این فعال دانشجویی همچنین افزود: متاسفانه دولت تدبیر وامید از ماه های قبل وارد فضای انتخاباتی در کشور شده است. حال جای سوال از مسئول دولت تدبیر و امید این است، آیا بهتر نود در این وضعیت اسفناک اقتصادی و معیشتی مردم به جای پرداختن به موضوعات حاشیه ای نظیر انتخابات به برطرف کردن موضوعات و مشکلات مردم رسیدگی میشد؟؟ مطمئننا اگر مردم ببینند که دولت دلسوز و همراه مردم است و موضوعات پنهانی ندارد مطمئننا در انتخابات 96 نیز به دولت اطمینان خواهند کرد و نیاز به ابلاغیات نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه