اخبار داغ

در نشست شورای عالی ورزش البرز مطرح شد؛

کیمیا علیزاده هدیه خود را از استاندار البرز دریافت کرد/ آموزش مدیریت فضای مجازی به ۱۴۰۰ مربی در البرز

کیمیا علیزاده هدیه خود را از استاندار البرز دریافت کرد/ آموزش مدیریت فضای مجازی به ۱۴۰۰ مربی در البرز
کیمیا علیزاده جوانترین مدال آور ورزش ایران در تاریخ المپیک‌ یک واحد آپارتمان از استاندار البرز به عنوان هدیه دریافت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از البرز ۲۴  عصر شنبه ۲۵ دیماه سومین نشست شورای عالی ورزش و پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز در سالن جلسات حوزه استانداری با حضور مسئولین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لبرز ۲۴,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز پیشگیری از آسیب های اجتماعی را دغدغه رهبر معظم انقلاب و مسئولین دانست و گفت: در قالب یک هیات اندیشه ورز بازخورد فضای مجازی در میان دانش آموزان مقطع دبیرستان البرز سنجیده خواهد شد و استفاده بهینه از آن در این قشر نهادینه می شود.

,

, ,

فتح الله حقیقی با اشاره به هم افزایی دستگاه های اجرایی در شناخت آسیب های فضای مجازی در البرز افزود: ترغیب بخض خصوصی برای سرمایه گذاری در ورزش البرز می تواند موجب ارتقای ورزش استان شود چرا که سرانه ورزشی در البرز ۰/۴ متر مربع و در کشور این آمار یک متر مربع است.

, فتح الله حقیقی با اشاره به هم افزایی دستگاه های اجرایی در شناخت آسیب های فضای مجازی در البرز افزود: ترغیب بخض خصوصی برای سرمایه گذاری در ورزش البرز می تواند موجب ارتقای ورزش استان شود چرا که سرانه ورزشی در البرز ۰/۴ متر مربع و در کشور این آمار یک متر مربع است.,

وی در خاتمه اعتبار تخصیص یافته در سفر ریاست جمهوری به البرز را ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: مبلغ در نظر گرفته برای ۱۷ پروژه در سراسر استان طی سال ۹۵ و ۹۶ هزینه خواهد شد.

, وی در خاتمه اعتبار تخصیص یافته در سفر ریاست جمهوری به البرز را ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: مبلغ در نظر گرفته برای ۱۷ پروژه در سراسر استان طی سال ۹۵ و ۹۶ هزینه خواهد شد.,

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از راه اندازی باشگاه های رفتینگ در آینده در رودخانه کرج خبر داد و آن را عامل توسعه گردشگری در چالوس و تخلیه هیجانات جوانان دانست و گفت: ترویج این ورزش نیازمند اخذ مجوز استفاده از سد کرج است.

, مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از راه اندازی باشگاه های رفتینگ در آینده در رودخانه کرج خبر داد و آن را عامل توسعه گردشگری در چالوس و تخلیه هیجانات جوانان دانست و گفت: ترویج این ورزش نیازمند اخذ مجوز استفاده از سد کرج است. ,

امیر غفرانی حمایت مالی از ۴۴ طرح مردم نهاد، آموزش ۱۴۰۰ مربی در دوره‌ های مدیریت فضای مجازی برای اولین‌ بار در البرز، برگزاری نمایشگاه ازدواج و ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان تاسیس باشگاه های ورزشی در استان و …را از جمله برنامه های انجام شده اعلام کرد.

, امیر غفرانی حمایت مالی از ۴۴ طرح مردم نهاد، آموزش ۱۴۰۰ مربی در دوره‌ های مدیریت فضای مجازی برای اولین‌ بار در البرز، برگزاری نمایشگاه ازدواج و ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان تاسیس باشگاه های ورزشی در استان و …را از جمله برنامه های انجام شده اعلام کرد.,

و اما کیمیا علیزاده ۱۸ ساله، جوانترین مدال آور ورزش ایران در تاریخ المپیک‌ عصر امروز در این نشست حضور یافت و هدیه خود را که یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در میدان نبوت کرج بود از استاندار البرز دریافت کرد.

, و اما کیمیا علیزاده ۱۸ ساله، جوانترین مدال آور ورزش ایران در تاریخ المپیک‌ عصر امروز در این نشست حضور یافت و هدیه خود را که یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در میدان نبوت کرج بود از استاندار البرز دریافت کرد.,

شایان ذکر است بعد از گذشت ۶۸ سال از حضور بانوان ایران در مسابقات المپیک، بالاخره ورزش بانوان ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو رنگ مدال را به خود دید و کیمیا علیزاده تکواندو کار وزن ۵۸- کیلوگرم در مسابقات المپیک سال ۲۰۱۶  به میزبانی ریودوژانیرو برزیل مدال برنز را برای البرز به ارمغان آورد.

, شایان ذکر است بعد از گذشت ۶۸ سال از حضور بانوان ایران در مسابقات المپیک، بالاخره ورزش بانوان ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو رنگ مدال را به خود دید و کیمیا علیزاده تکواندو کار وزن ۵۸- کیلوگرم در مسابقات المپیک سال ۲۰۱۶  به میزبانی ریودوژانیرو برزیل مدال برنز را برای البرز به ارمغان آورد.,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه