اخبار داغ

برد نماینده تنگستان در مسابقات شطرنج استان بوشهر+عکس

برد نماینده تنگستان در مسابقات شطرنج استان بوشهر+عکس
هفته ششم مسابقات شطرنج قهرمانی باشگاههای استان بوشهر نماینده تنگستان موفق شد در محل خانه شطرنج برابر تیم دانشگاه خلیج فارس به پیروزی برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، هفته ششم مسابقات شطرنج قهرمانی باشگاههای استان بوشهر نماینده تنگستان موفق شد در محل خانه شطرنج برابر  تیم دانشگاه خلیج فارس به پیروزی برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، ,

تیم بوشهر فدک چاه تلخ (نماینده تنگستان) با تیم دانشگاه خلیج فارس روبرو شد و آرمان حاجیانی در حالی که برتری کامل داشت و همه چیز مهیای اتمام بازی و برد این بازیکن بود با یک اشتباه بازی را واگذار کرد.

,

سپس حامد شکاری با یک بازی سراسر هجومی و تاکتیکی موفق شد حریف خودرا شکست دهد.

,

, ,

بابک زنگنه نیز همانند شکاری با یک بازی خوب موفق به پیروزی شد. در حالی که چهار ساعت از شروع بازیها می گذشت اما همچنان عارف آزاد متفکرانه بروی مهره های خود خیره شده بود و به بازی ادامه میداد. تقریبا همه چیز برابر و پایاپای بود که در ۱۰ حرکت پایانی بازی، عارف آزاد به شکلی فوق العاده حرفه ای موفق شد برتری خود را به حریفش دیکته کند تا حریفش راهی بجز تسلیم شدن نداشته باشد، این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود بوشهر فدک چاه تلخ به پایان رسید.

,

در پایان هفته ششم و سه هفته مانده به پایان مسابقات لیگ امسال، بوشهر فدک چاه تلخ (نماینده تنگستان) پس از باشگاه فرزین در جایگاه دوم قرار دارد و باید دید در هفته های پایانی چه اتفاقتی خواهد افتاد و آیا جدول رده بندی دستخوش تغییر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه