اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تنگستان:

۸۱۰ میلیون ریال کمک هزینه شهریه به طلاب و دانشجویان تحت پوشش پرداخت شده است

۸۱۰ میلیون ریال کمک هزینه شهریه به طلاب و دانشجویان تحت پوشش پرداخت شده است
حیدری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنگستان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تنگستان در نه ماهه اول سال ۹۵ ، کمک هزینه شهریه به طلاب و دانشجویان را به تعداد ۲۷۰ نفر و به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/ ۸۱۰ ریال پرداخت نموده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنگستان گفت: یکی از برنامه های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) ، حمایت از دانشجویان و طلاب محترم تحت حمایت این نهاد می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، ,

وی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تنگستان در نه ماهه اول سال ۹۵ ، کمک هزینه شهریه به طلاب و دانشجویان را به تعداد ۲۷۰ نفر و به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/ ۸۱۰  معادل هشتصد و ده میلیون ریال پرداخت نموده است.

, هشتصد و ده میلیون ,

, ,

حیدری اظهار داشت: توجه ویژه به امر تحصیل و ارتقاء سطح تحصیلات خانواده های تحت حمایت بویژه فرزندان انان یکی از رسالت های کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد که با مساعدت های مالی سعی دارد مشکلات ادامه تحصیل آنان را مرتفع نماید تا بدون دغدغه فکری به مراتب بالای علمی رسیده و از استعدادهای این عزیزان در آینده در مشاغل مختلف استفاده شود .

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنگستان تصریح کرد: در حال حاضر که برخی از مسولیت های مهم در سطح کشور را فرزندان تحصیل کرده خانواده بزرگ این نهاد مقدس در اختیار دارند که از جمله این مناصب و مشاغل را می توان نماینده مجلس، قاضی، مهندس، پزشک نام برد که الحمدلله توانسته اند با تحصیلات عالیه به این جایگاه های علمی و اجتماعی دست یابند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه