اخبار داغ

"روایت یک اعتراف" در اهرم به روی صحنه می رود+ بنر

"روایت یک اعتراف" در اهرم به روی صحنه می رود+ بنر
نمایش "روایت یک اعتراف" نوشته سعید گل چمن و کار یونس رازقی پور تهیه شده در انجمن هنرهای نمایشی اهرم به مدت ۹ شب در شهر اهرم به روی صحنه می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، نمایش ” روایت یک اعتراف ” نوشته سعید گل چمن و کار یونس رازقی پور تهیه شده در انجمن هنرهای نمایشی اهرم به مدت ۹ شب در این شهر به روی صحنه می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما،,

نمایش ” روایت یک اعتراف ” نوشته سعید گل چمن و کار یونس رازقی پور به مدت ۹ شب و از ۲۶ دیماه الی ۴ بهمن ماه ساعت ۱۹ در تماشاخانه شماره یک مجتمع فرهنگی و هنری اهرم به روی صحنه خواهد رفت.

,

, ,

در این نمایش که کاری از  گروه صورتک زیرمجموعه گروه تئاتر آریو تنگستان است، صادق عالی، فاطمه ارزنده ،محمد بهروزی، امیر حسین قاسمی، رضا چوبک زن، زهرا عیوضی ، ابراهیم حیدری، معصومه عالی و حسن جمالی نقش آفرینی می کنند.

,

حسین علمدار ، مهرداد میرشکاری و محسن قائد نیا (موسیقی)، مریم چوبک زن ( منشی صحنه )، جواد عالی ( طراح نور) و سمیه افروز (دستیار کارگردان)  و زینب رستمی ( اجرای نور ) از دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

,

گفتنی است این اثر نمایشی به سیزدهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر که در اسفند ماه سال جاری و به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد نیز راه یافته است .

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه