اخبار داغ

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج عنوان کرد؛

اعزام چشمگیر تشکل‌های دانشجویی به راهیان‌نور دریایی

اعزام چشمگیر تشکل‌های دانشجویی به راهیان‌نور دریایی
سردار سلیمانی گفت: سال گذشته به خصوص در قشر دانشجویی استقبال از راهیان نور دریایی زیاد بود و امسال اتفاقی که می افتد این است که ان شاء الله حجم بیشتری از تشکل های دانشجویی در این مناطق حضور پیدا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به  نقل از کوله بار، سردار سلیمانی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی های صورت گرفته راهیان نور دانش آموزی ان شاء الله از اول بهمن ماه سال جاری مجددا آغاز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سردار سلیمانی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در سال جاری افزود: هماهنگی لازم در خصوص حضور دانشجویان هم انجام شده و برنامه ریزی های راهیان نور عمومی، اقشار، متخصصین با موضوعات مختلف امسال ترتیب داده شده است.

,

امسال قرار است بخش بیشتری را در راهیان نور دریا خصوصا ایام اسفند ماه و فروردین ماه داشته باشیم هم جهت زیرساختی هم جهت بستر سازی برای اعزام که بخش بیشتری از مناطق دریایی بازدید داشته باشند.

,

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج تصریح کرد: سال گذشته به خصوص در قشر دانشجویی استقبال از راهیان نور دریایی زیاد بود و امسال اتفاقی که می افتد این است که ان شاء الله حجم بیشتری از تشکل های دانشجویی در این مناطق حضور پیدا کنند و نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که در حال حاضر هر چه می گذرد حضور بیشتر و بیشتر مسافران را در اردوهای راهیان نور به خصوص در مناطق جنوب شاهد هستیم.

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه