اخبار داغ

فرمانده سپاه دهگلان:

مساجد سنگر مقدس مبارزه با جهل وگمراهی و انحرافات است

مساجد سنگر مقدس مبارزه با جهل وگمراهی و انحرافات است
فرمانده سپاه دهگلان درهمایش مشترک ائمه جمعه و فرماندهان حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج سپاه دهگلان گفت: مساجدازصدر اسلام تاکنون سنگر مقدس مبارزه با جهل وگمراهی و انحرافات بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات با حضور فرمانده سپاه، نماینده ولی فقیه درسپاه، ائمه جمعه وجماعات و فرماندهان حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج درسپاه دهگلان برگزار شد.


 دراین همایش سرهنگ پاسدار محمد رضا حیدری فرمانده سپاه دهگلان ضمن عرض خیر مقدم با اشاره به اهمیت مساجد در دین اسلام گفت: اهمیت مساجد برهیچ کس پوشیده نیست وپیامبر (ص) از زمان هجرت به مدینه اولین اقدامش احداث مسجد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,
,
,



 وی افزود: در زمان پیامبر (ص) تمام امورات عبادی وسیاسی در مساجد صورت می گرفت و آن نشان دهنده این است که دین از سیاست جدا نیست.


 فرمانده سپاه دهگلان گفت: در زمان اولیه انقلاب اسلامی تجمعات اولیه مردمی برعلیه رژیم ستم شاهی از مساجد شروع شد.


 وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای مساجد گفت: دشمنان به این امر واقف هستند و سعی می کنند در امور مساجد خلل وارد کنند و سعی درکم رنگ کردن مساجد را دارند تا به اهداف شوم خود برسند.


  حیدری درادامه گفت: گروههای تکفیری و داعش در کشورهای اسلامی بر ای پیاده نمودن نقشه دشمنان اسلام به تخریب مساجد و قبور ائمه می پردازند وبه خیالشان با اینکار می توانند به اسلام ضربه زنند.


فرمانده سپاه دهگلان گفت: حضور پررنگ فرماندهان پایگاهها، بسیجیان،ائمه جمعه و جماعات و هیئت امنای مساجد نقش بسیار مهمی در رونق مساجد ایجاد نموده و باعث برهم زدن نقشه شوم دشمنان که سعی دربی رونق کردن مسا جد را دارند، می شود.


فرمانده سپاه دهگلان درادامه گفت: ائمه جمعه و جماعت هم باید خدمات و برنامه های نظام اسلامی را در مساجد به مردم انتقال دهند .

 
وی با بیان اینکه روحانیت از آغازین روزهای شکل‌گیری انقلاب، از یاران اصلی امام راحل (ره) بودند و اکنون نیز به عنوان انصار رهبر معظم انقلاب اسلامی به شمار می‌روند، افزود: بیدارسازی، روشنگری، نقش‌آفرینی دینی و برآورده‌ سازی خواسته‌های معنوی مردم، از جمله نقش بارز روحانیت در جامعه ما محسوب می‌شود.


 حیدری خطاب به ائمه جمعه و جماعات گفت: همه ما باید حافظ دین اسلام و شریعت اسلامی باشیم چرا که از صدر اسلام تا اکنون خون ها وجان های زیادی برای زنده نگه داشتن  اسلام تقدیم  شده است.

 

 

 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه