اخبار داغ

حادثه در کمین مسافران جاده اراک-شازند/ ایمنی جاده در پیچ تامین اعتبارات

حادثه در کمین مسافران جاده اراک-شازند/ ایمنی جاده در پیچ تامین اعتبارات
در محور شازند- اراک، وضعیت آسفالت از حدفاصل شهر شازند تا دو راهی پالایشگاه شازند بسیار نامساعد است و شاید یکی از دلایل آن عبور بیش از حد کامیون های مربوط به پالایشگاه و دیگر صنایع بوده که گلایه های فراوان مردمی را نیز در پی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شازند ما، جاده شازند به اراک یکی از پرددترین محورهای استان مرکزی است که روزانه هزاران خودروی سبک و سنگین از این مسیر عبور می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما, شازند ما,

اما در این محور، وضعیت آسفالت از شهر شازند تا دو راهی پالایشگاه شازند بسیار نامساعد است و شاید یکی از دلایل آن عبور بیش از حد کامیون‌های مربوط به پالایشگاه و دیگر صنایع بوده که باعث تخریب بیش از حد آسفالت مسیر شده است.

,

یکی از همشهریان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: من نمیدانم چرا کسی به فکر مردم نیست یعنی کسی نمی‌خواهد پاسخگو باشد که چرا جاده دوراهی شازند روبروی پالایشگاه و دور برگردان به سمت پل دوراهی آسفالت نمی شود؟ مردم مگر چقدر درآمد دارند که بخواهند بخش زیادی از آن را خرج خودروی خود کنند؟

,

 

,

, ,

 

,

 

,

یکی دیگر از اهالی شازند گفت: پیش از این خط سبقت این مسیر سالم بود و به همین خاطر اکثر خودروها از این خط استفاده می کردند اما الان به دلیل استفاده زیاد از لاین سبقت، آن هم شکسته شده و آسیب بسیاری به خودرو وارد می کند.

,

وی ادامه داد: از مسئولین محترم اداره راه تقاضا داریم به این جاده رسیدگی کنند و اگر بودجه هم ندارند لطفا با رایزنی، بودجه لازم را دریافت و مسیر را اصلاح کنند.

,

دیگر شهروند شازندی بیان کرد: حتما باید یک اتفاق در مسیرهای و جاده های مشکل دار بیفتد تا مسئولان بیدار شوند؟! کافیست یک اتفاق ناگوار در این مسیر رخ دهد، سریع بودجه لازم برای اصلاح مسیر در نظر گرفته می شود! مسئولان عزیز، این بودجه بعد از وقوع حادثه، دردی را دوا نمی کند، تا اتفاقی نیفتاده به فکر باشد.

,

بودجه ای برای اصلاح آسفالت جاده شازند به اراک در نر گرفته نشده است

, بودجه ای برای اصلاح آسفالت جاده شازند به اراک در نر گرفته نشده است, بودجه ای برای اصلاح آسفالت جاده شازند به اراک در نر گرفته نشده است,

مهرداد شیخی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شازند در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر بودجه ای برای این محور در نظر گرفته نشده است.

,

وی افزود: از آنجایی که دلیل عمده تخریب جاده، عبور کامیون های صنایع است، درخواستی برای تامین اعتبار روکش مسیر به صنایع داده شده که پاسخی دریافت نشده است.

,

شیخی بیان کرد: در هفته جاری حتما پیگیری هایی را در این خصوص با هماهنگی فرمانداری شهرستان انجام خواهیم داد.

,

 

,

 

,

, ,

به هر ترتیب جاده ای که میزان تردد در آن بالاست نیازمند توجه ویژه تری است و هر کسی که مسیر شازند تا دوراهی را طی کرده باشد، قطعا از وضعیت نامناسب جاده گلایه مند است.

,

مسئولان باید پیش از وقوع رخداد ناگواری نسبت به مرمت این محور اقدام کنند چرا که یک لاین این محور بعد از دور برگردان پالایشگاه تقریبا به طور کامل از بین رفته و خودروها مجبور به انحراف از مسیر هستند و این موضوع حادثه را در پی خواهد داشت.

,

از طرف دیگر اکثر گلایه های مردمی هم مردم به این بود که این وضعیت جاده باعث آسیب های جدی به خودرو ها می شود و هزینه های سنگینی را روی دست مردم می گذارد.

,

در نتیجه این موضوعات بر اهمیت توجه و تدبیر هرچه زودتر مسئولان می افزاید تا هم دارندگان خودرو کمتر متحمل هزینه شده و هم اینکه شاهد رخداد ناگواری در این محور نباشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه