اخبار داغ

مسئول امور اجتماعی بهزیستی سراوان:

گسترش هم جنس گرایی در شبکه های اجتماعی/ ازدواج های بی بنیاد آثار همسریابی در فضای مجازی

گسترش هم جنس گرایی در شبکه های اجتماعی/ ازدواج های بی بنیاد آثار همسریابی در فضای مجازی
مسئول امور اجتماعی بهزیستی سراوان گسترش هم جنس گرایی را در شبکه های اجتماعی به عنوان زنگ خطر برای جوامع اسلامی تلقی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهین سردار بر مسئول امور اجتماعی بهزیستی سراوان در گفت ‌و گو با شستون در خصوص همسر یابی و ازدواج های صورت گرفته در شبکه های اجتماعی اذعان داشت: ازدواجی که حاصل ارتباطات دنیای مجازی باشد به دلیل  پنهان ماندن هویت اصلی زوجین و شناخت سطحی طرفین از یکدیگر، پایه و بنیان خانواده سست پی ریزی می شود که اکثرا با یک تلنگر کوچک خانواده متلاشی و منجر به طلاق می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون ,

وی ایجاد محیطی امن و آرام با بستر مناسب  برای جوانان و نوجوانان  که  احساس کنند خانواده تحت هر شرایط تکیه گاهی قابل اعتماد برای آنان است را از وظایف خانواده ها برشمرد و افزود:  جوانان در خانواده ها باید احساس آرامش، امنیت روحی و روانی داشته باشند و همچنین  آگاهی لازم را هم از مخربات فضای مجازی داشته باشند.
مسئول امور اجتماعی بهزیستی سراوان خاطر نشان کرد: شبکه های مجازی همانگونه که می توانند زمینه ترقی و ارتقاء علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی  مفرزندان را فراهم کند به همان اندازه هم همی تواند  تهدیدآمیز باشد.
سرداربر اذعان داشت: کاربران فضای مجازی، شبکه های اجتماعی را با هدف منفعت عموم ایجاد نمی کنند بلکه هدف آنان کاسبی و رونق بازار خودشان است، لذا با ایجاد برنامه های مبتذل که برای جوانان جذابیت داشته باشد جوانات را به سمت خود می کشانند و سلامت جامعه را به خطر می اندازند.
وی همچنین از گسترش همجنس گرایی در شبکه های اجتماعی به عنوان زنگ خطر برای جوامع اسلامی تلقی کرد و از مسئولینی که  وظیفه آنها حفظ سلامت اجتماعی جوانان و نوجوانان است، خواست تا  دست در دست همدیگر  دهند و با برگزاری کارگاهها ی آموزشی مهارتهای زندگی قبل از ازدواج، بعد از ازدواج، پیشگیری از طلاق، مشاوره فردی، مشاوره خانواده، مهارت نه گفتن و آگاهی لازم را به جوانان و نوجوانان دهند تا با روشن بینی و روشن فکری پایه و اساس زندگی خود را بنا کنند و به محض ورود به شبکه های اجتماعی تحت تاثیر مخربات قرار نگیرند.
مسیول امور اجتماعی بهزیستی سراوان تصریح کرد: برای آگاه سازی از تنش ها، معضلات و عوامل مخرب امور اجتماعی و خانوادگی موجود در شبکه های اجتماعی، آموزش و پرورش، بهزیستی، نیروهای انتظامی، فرهنگ وارشاد اسلامی و شهرداری می توانند نقش های مهمی را ایفاد کنند.
سردار بر با اشاره به اینکه  مردم سراوان هم مانند سایر مردم کشور در تب تکنولوژی در حال دست و پنجه نرم کردن هستند، گفت: ازدیاد ازدواجهای بی برنامه و داوطلبانه جوانان و پشت سر آن هم  طلاقهای سریع السیر و  ازدواجهای بی بنیاد از آثار همسر یابی در شبکه علی اجتماعی است.
مسئول امور اجتماعی بهزیستی سراوان واتساپ، تلگرام، وایبر و اینستا گرام را از جمله شبکه هاب اجتماعی عنوان کرد که شهروندان سراوانی بیشترین فعالیت را دارند، افزود: بی بند و باری، فرار جوانان از خانه،
اعتیاد روانی، تزلزل ارزشها، کاهش تمایلات اجتماعی، زوال تدریجی ادبیات ملی، بلوغ زودرس، اس ام اس های غیر اخلاقی  و نهایتا به خطر افتادن امنیت شخصی از آسیب های حضور در شبکه های مجازی است.

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه