اخبار داغ

معاون اداره فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی:

کتاب و کتاب‌خوانی امری تزئینی نیست/ فاصله گرفتن جامعه امروز از غذای روح

کتاب و کتاب‌خوانی امری تزئینی نیست/ فاصله گرفتن جامعه امروز از غذای روح
معاون اداره فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی ضمن تأکید بر اینکه کتاب و مطالعه امری تزئینی نیست اظهار داشت: متأسفانه جامعه از کتاب به عنوان غذای روح فاصله گرفته و امروز طوری اشاعه پیدا کرده که هر فردی فقط در زمان اوقات فراغت مطالعه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه‌نیوز، یوسف امینی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی شب گذشته در جشنواره دیدار با یار مهربان با موضوع کتاب و کتاب خوانی در شاندیز با بیان اینکه موضوع کتاب را از ابعاد مختلف می توان بررسی کرد گفت: اولین دستوری که به پیامبر اکرم(ص) می رسد یعنی امر به خواندن نشان از اهمیت این موضوع دارد و همچنین توصیه به یاد گرفتن، نوشتن و خواندن حول محور موضوع کتاب می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی با توضیح در مورد بعد تاریخی کتاب به استقبال جهانگردها به کتاب خانه شهرها اشاره داشت و افزود: امیدواریم شهرستان طرقبه شاندیز تبدیل به پایتخت کتاب ایران شود.

,

 

,

امینی ضمن تأکید بر اینکه کتاب و مطالعه امری تزئینی نیست اظهار داشت: متأسفانه جامعه از کتاب به عنوان غذای روح فاصله گرفته و امروز طوری اشاعه پیدا کرده که هر فردی فقط در زمان اوقات فراغت مطالعه کند.

,

 

,

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی تصریح کرد: کتاب خوانی مختص به قشر خاصی نیست و افراد با توجه به تنوع بالای کتب منتشر شده، با مشاغل مختلف می توانند با مطالعه تأثیرات کتاب خوانی را در زندگی مشاهده کنند لذا کتاب باید برای استفاده مردم با الگوبرداری از طرح های موفق در سطح جامعه گسترش پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه