اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی:

نشانه کفر بالله این است که رازقیت را در آمریکا بینیم/تاراج رفتن منابع ملی حاصل ما از برجام است

نشانه کفر بالله این است که رازقیت را در آمریکا بینیم/تاراج رفتن منابع ملی حاصل ما از برجام است
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: واردات هواپیما مرجوعی از اسپانیا، اگر صحت داشته باشد، خفت بزرگی برای کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید شیخی کارشناس مسائل اقتصادی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار در واکنش به خبر مرجوعی بود هواپیمای ایرباس گفت: اگر خبر واردات هواپیما مرجوعی از اسپانیا، صحت داشته باشد، خفت بزرگی برای کشور است و این موضوع از دست آوردهای خفت بار برجام است که جز ضرر برای کشور چیزی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی در خصوص برپایی جشن ورود ایرباس، توسط دولت مردان تدبیر و امید گفت: متاسفانه دولت یازدهم کفر به طاغوت ندارد و بالعکس ایمان به آن دارد و نتیجه این دیدگاه منسوخ این است که ارزش ها ضد ارزش می شود. امام خمینی(ره) فرمودند: اگر دیدید در جایی این چین اتفاقی در حال رخ دادن است بدانید این افراد در صراط مستقیم نیستند.

,
,


شیخی ادامه داد: نشانه کفر بالله این است که رازقیت را در آمریکا می‌بینند و در خدا نمی بینند، لذا دست به دامان غربی ها شده اند، از خطوط قرمز عبور کردند و همچنان پایمال نمودن حقوق ملت را افتخار خود می داند و بر طبل ژست های دروغین خود می کوبند.

,
,


کارشناس اقتصادی گفت: شنیده شده وزیر امور خارجه در جلسه بیان داشتند «اشتباه کردم» که به آمریکا امید بستم، پشیمان هستم؛ اگر این افراد صداقت داشته باشند و از حقوق شهروندی که رونمایی کردند را باور داشته باشند جلو دوربین می آیند و در مقابل ملت عذرخواهی می کنند و متذکر می شوند که در برجام و سایر اتفاقات بعد از آن اشتباه کرده اند و از خطوط قرمز عبور کرداند.

,
,


وی اظهار داشت: متاسفانه دولت همه مسائل را به پای رهبری می نویسد در صورتی که رهبری طبق قانون به جزئیات کاری ندارد، این افراد از خطوط قرمز را زیر پا گذاشتد.

,
,


شیخی گفت: در قبال واردات چند هواپیمای مرجوعی از کشور های دیگر و فروش نفت بیشتر می توانست ثمره برجام هم نباشد به صورتی که نفت نیاز وارد کننده است تا الزام صادر کننده، کشور را بیش از سه سال و نیم در گیر بازی برجام کردند، و بیان شد که هدف برجام رفع تحریم ها بود ولی در عمل هیچ تحریمی برطرف نشد.

,
,


استاد دانشگاه ادامه داد: ایجاد شغل با دروغ سازی در اقتصاد حل نمی شود و لازمه آن تزریق منابع پولی و مالی به تولید ملی و کارخانه های کشور است، اما متاسفانه به جای رشد تسهیلات کم سود، نقدینگی در دولت آقای روحانی رشد 120 درصدی داشته است.

,
,


شیخی افزود: تنها نتیجه برجام خروج فرانسه از رکود و ایجاد ده هزار شغل برای این کشور بوده است تا با ثمرات برجام پژو سیتروئن رشد 7 درصدی بنماید و یا ورود کالاهای مصرفی از آمریکا، کره جنوبی با واسطه و... انجام شود، همه رشد برای کشور های بیگانه  بوده است.

,
,


وی در پایان عنوان کرد: حاصل ما از برجام به تاراج رفتن منابع ملی است، اکنون شاهد آن هستیم که در کشور، چرخ فرغون، دسته بیل، توپ پینت بال ، دستکش، زین اسب و جارو در حال وارد شدن است که این اقلام در آمار گمرک ثبت شده است این هم در آمار گمرک است و هم در عمده فروش های بازار موجود است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه