اخبار داغ

فرماندار باوی:

فرهنگ سازی مهمترین راهکار مبارزه با مواد مخدر است/ اعطای تسهیلات اشتغال به بهبود یافتگان مواد مخدر

فرهنگ سازی مهمترین راهکار مبارزه با مواد مخدر است/ اعطای تسهیلات اشتغال به بهبود یافتگان مواد مخدر
فرماندار شهرستان باوی اظهارکرد: توجه و به کارگیری ظرفیت های مردمی در زمینه مبارزه با مواد مخدر در جهت کاهش و پیشگیری آسیب های اجتماعی نیازمند فرهنگ سازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از باوی نیوز؛حیدر کاظمی در جلسه شورای هماهنگی و نظارت بر مبارزه با مواد مخدر شهرستان باوی به میزبانی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر همواره از اولویت ها و ضرورت ها معرفی شده است، ابراز داشت: توجه و به کارگیری ظرفیت های مردمی در زمینه مبارزه با مواد مخدر در جهت کاهش و پیشگیری آسیب های اجتماعی نیازمند فرهنگ سازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باوی نیوز,

فرماندار شهرستان باوی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی در مدارس سطح شهرستان؛ اظهارکرد: پیشگیری و مشاوره در مدارس، برگزاری دوره های آموزشی شناخت مواد مخدر و مضرات آن، برگزاری دوره های آموزشی اولیاء و مربیان در جهت مبارزه هدفمند و هوشمندانه با مواد مخدر در سطح مدارس ضروری است.

,

وی افزود : ایجاد کارگاه فنی و حرفه ای جهت اشتغال بهبود یافتگان و بازگشت به زندگی در دستور کار قرار دارد که بتوانند جهت ادامه معیشت خود با اعطای تسهیلات به بهبود یافتگان اشتغال آنها فراهم شود.

,

کاظمی تصریح کرد: تمهیدات لازم در خصوص مبارزه با عرضه کنندگان مواد مخدر انجام شده و برنامه ها و فعالیت های متنوع آموزشی و فرهنگی در زمینه شناخت و آگاه سازی در زمینه اعتیاد به خصوص در مدارس اجرا خواهد شد.

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در ادامه با اشاره به مبارزه جدی با مواد مخدر در سطح استان، تاکید کرد: باید راهکارهای اجرایی و موثر را در مبارزه با عرضه کنندگان و مصرف کنندگان به کار گیریم.

,

لامی زاده ادامه داد: وضعیت اعتیاد اعم از توزیع مواد مخدر، الگوی مصرف، تعداد معتادان و آسیب های ناشی از این پدیده ویرانگر از نگرانی های جدی احاد مردم و از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری می باشد.

,

وی مهمترین گام در راستای مبارزه با مواد مخدر را آگاه سازی و اطلاع رسانی به شهروندان و افزایش برنامه های فرهنگی و پیشگیری بخصوص در مدارس عنوان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه