اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی:

دنیای استکبار تنها در جهت منافع خود گام بر می دارد/خرید هواپیما 20 درصد به نفع ایران و 80درصد به نفع غربی ها است

دنیای استکبار تنها در جهت منافع خود گام بر می دارد/خرید هواپیما 20 درصد به نفع ایران و 80درصد به نفع غربی ها است
عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: ایران سال ها در تحریم ها بود و ناوگان هوایی ما وضعیت مناسبی نداشت به همین علت ضرورت ایجاد می کرد که ما در حوزه سیستم هوایی تغییراتی ایجاد کنیم حال اینکه با خرید هواپیما شغل برای آن ها ایجاد شده است شک نداشته باشید دنیای استکبار تا منافعی نداشته باشد کاری را انجام نمی دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پورعضوهیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با آرمان کرمان با اشاره به سالروز اجرایی شدن برجام بیان کرد: در برجام تعهدات طرفینی ایجاد شد که طرف مقابل تا امروز 80 درصد عملکردش در حوزه های مختلف بدعهدی بوده است اما این بد عهدی ها بیشتر کشورهای غربی خصوص آمریکا را منزوی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان, آرمان کرمان,

 

,

کمالی پور تشریح کرد:  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری که در حوزه برجام راهکار دادند باید مسیری را طی کند که همیشه کفه ترازو به نفع ما سنگین تر باشد.

,

 

,

عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی در رابطه با خرید هواپیما و ایجاد شغل برای غربی ها تصریح کرد: ایران سال ها در تحریم ها بود و ناوگان هوایی ما وضعیت مناسبی نداشت به همین علت ضرورت ایجاد می کرد که ما در حوزه سیستم هوایی تغییراتی ایجاد کنیم حال اینکه با خرید هواپیما  شغل برای آن ها ایجاد شده است شک نداشته باشید که دنیای استکبار تا منافعی نداشته باشد کاری را انجام نمی دهد.

,

 

,

 وی با بیان اینکه خرید هواپیما تنها20 درصد به نفع ما و 70 در صد به نفع غربی ها است، ابراز کرد: این اتفاقات در دنیا افتاده است و آن ها نمی آیند  برای ما کاری انجام دهند که نفعشان در آن کار نباشد.

,

 

,

کمالی پور عنوان کرد:  ما معتقدیم به اینکه با توجه به اقداماتی که در حوزه برجام انجام دادیم حق این است که کشورهای غربی نگاه بهتری را به ایران داشته باشند و در حوزه عملکردی هم این نگاهشان را عوض کنند و تا به امروز متاسفانه برجام یک طرفه انجام شده است و حال منتظریم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد و آن ها چه کاری را انجام می دهند و ما قبلا هم اعلام کرده ایم که مقابل هر حرکت و بدعهدی آن ها ایران موظف است که موضع قاطعانه بگیرد و برخوردی در خور شان ملت ایران با کشورهای غربی و برجام داشته باشند.

,

 

,

عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی در پایان خاطر نشان کرد:آمریکا ازابتدای شکل گیری انقلاب تا به الان با ما دشمنی کرده است و به فرمایش مقام معظم رهبری امیدی نیست که آمریکا بخواهد با ما رابطه خوبی داشته باشد و آن ها دنبال دین ما هستند و تا این را از ما نگیرد کوتاه نمی آید بنابراین ما هیچ سر سازشی با آمریکا نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه