اخبار داغ

درخواست وارونه ای هنرمند وارونه نویس از رئیس اداره ارشاد پارس آباد + عکس

درخواست وارونه ای هنرمند وارونه نویس از رئیس اداره ارشاد پارس آباد + عکس
هنرمند وارونه نویس پارس آبادی با نوشتن درخواستی وارونه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد، رئیس و کارکنان این اداره را شگفت زده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد روز شنبه با یک درخواست عجیب از سوی هنرمند وارونه نویس پارس آبادی روبرو شد که تعجب رئیس، پرسنل و حتی مراجعه کنندگان به اداره ارشاد پارس آباد را در پی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

عابدین مستانه هنرمند وارونه نویس پارس آبادی که این روزها با خطاطی وارونه اش بیشتر مورد توجه سایت های خبری و کانالهای مجازی قرار گرفته است این بار برای برپایی نمایشگاه خوشنویسی (وارونه نویسی) طی درخواستی که بصورت وارونه نوشته شده بود به رئیس اداره ارشاد شهرستان پارس آباد تقدیم کرد.

,

, ,

جالب است که این درخواست وارونه، مورد توجه غریب منوچهری رئیس اداره ارشاد پارس آباد قرار گرفته و در دفتر دبیرخانه این اداره به ثبت رسیده، و به گفته منوچهری تا به حال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تا کنون شاهد چنین درخواستی نبوده است.

,

این‌ هنرمند پارس آبادی علت کارش را ارج نهادن به فرهنگ هنر و هنرمند و به نوعی تقدیر از خدمات رئیس هنرمند و خلاق اداره فرهنگ و ارشاد پارس آباد و‌ بها دادن به نمایشگاه و آثار خود که خطاطی وارونه بوده و قرار است طی هفته های آتی برپا شود، عنوان کرد.

,

وارونه نویسی شعر معروف 'علی ای همای رحمت' و اجرای خطاطی زنده به سبک شکسته وارونه بطوری که با دست راست جمله صحیح و همزمان با دست چپ نیز جمله وارونه آن را نوشتن و همچنین تسلط کامل به نوشتن به دو زبان فارسی و انگلیسی به صورت وارونه با هر دو دست و برعکس از خلاقیت های هنری 'عابدین مستانه' این هنرمند خوش ذوق پارس آبادی است.

,

 

,

درخواست وارونه

,

, ,

 

,

درخواست صحیح

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه