اخبار داغ

با هدف ترویج مفاهیم قرآنی؛

فعالیت 24 خانه قرآن روستایی در میناب

فعالیت 24 خانه قرآن روستایی در میناب
خانه قرآن روستایی امام جواد(ع) در روستای احمدآباد از توابع توکهور و هشتبندی با هدف ترویج مفاهیم قرآنی در این شهرستان فعال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام و المسلمین رضا مسلمی،مسئول خانه قرآن روستایی هشبندی در کفتگو با میناب جنوب  گفت: خانه قرآن روستایی امام جواد(ع) در روستای احمدآباد  از توابع توکهور و هشتبندی کلاسهای متنوع قرآنی در طول سال در رشته های مختلف برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب ,

مسئول خانه قرآن روستایی امام جواد (ع) احمدآباد هشتبندی میناب افزود: 60 فراگیر در کلاس حفظ برادران ،کلاس مفاهیم و کلاس تجوید خواهران و برادران با حضور 35قرآن آموز و کلاس صحیح خوانی خواهران با حضور ۲۵ قرآن آموز فعالیت می کنند.

,

وی هدف از برگزاری کلاس های قرآنی، اشاعه و ترویج مفاهیم قرآنی با هدف آشنایی آحاد جامعه با فرهنگ قرآنی در منطقه توکهور و هشتبندی عنوان کرد.

,


حجت الاسلام مسلمی بیان داشت: برگزاری مراسم در اعیاد مذهبی و ولادت و شهادت ائمه اطهار، برگزاری محافل و همایش های قرآنی و مسابقات قرآنی ،مراسم پر فیض دعای ندبه از دیگر برنامه های این مرکز بشمار می رود.
وی ابراز داشت: خانه قرآن روستایی امام جواد(ع) به منظور ایجاد نشاط و انگیزه اردوی زیارتی قم و مشهد مقدس را نیز برای قرآن آموزان در برنامه های تابستانی خود گنجانده است.

,
,
,

42 خانه قرآن روستایی 7 خانه قرآن شهری و 3 موسسه قرآنی در شهرستان میناب فعال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه