اخبار داغ

زمزمه هایی از استیضاح وزیر آموزش و پرورش

زمزمه هایی از استیضاح وزیر آموزش و پرورش
در ماه های پایانی دولت بار دیگر زمزمه هایی از استیضاح وزیر آموزش و پرورش به گوش می رسد این در صورتی است که مدتی کمتر از دو ماه است که دانش آشتیانی به عنوان وزیر آموزش و پرورش از سوی دولت تدبیر و امید معرفی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، وزارت آموزش و پرورش به دلیل حساسیت و گستردگیش همواره یکی از پربحثترین وزارتخانه ها بوده و حال به دلیل برخی موضوعات  همچون انتصاب های مختلف در بدنه نظام آموزشی و تعویق در پرداخت حقوق فرهنگیان مورد انتقاد تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

این در حالی است که به گزارش بهارانه به نقل از ایرنا سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش اظهار بی اطلاعی کرده است.

,

جویای نظر نماینده مردم بهار و کبودراهنگ و نظر وی در مورد استیضاح وزیر آموزش و پرورش شدیم ، اما موفق به تماس با وی نشده و جوابی از سوی دفتر وی دریافت نکردیم.

,

این در حالی است که در زمان تغییر یکباره در سه وزارت خانه که وزارت خانه آموزش و پرورش یکی از آنها بود، پورمختار در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرده بود:کاری که دولت انجام داد ترمیم نبود، ترمیم باید هدفمند باشد در هر سه وزارت خانه شرایط متفاوت بوداما تقریبا هر سه فعالیت فرهنگی داشتند.

,

پورمختار در کانال تلگرامی خود با اشاره به جابجایی وزیر آموزش و پرورش بیان کرده است: جابه جایی وزیر آموزش و پروش به علت صندوق ذخیره فرهنگیان تحمیل شدزیرا استیضاح فانی باعث بروز خیلی از مسائل می شد

,

پورمختار در این باره بیان کرده بود:آقای روحانی پیش دستی کرده  و قبل از مطرح شدن ناگفته های وزارت آموزش و پرورش خودشان را راحت و صورت مسئله را پاک کردند.

,

با این تفاسیر همچنان منتظر موضع نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در خصوص استیضاح وزیر تازه بر مسند نشسته آموزش و پرورش هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه