اخبار داغ

رئیس هیات امنای شهرک صنعتی هلال:

۲۰۰ کارگر در شهرک صنعتی هلال آران و بیدگل بیکار شده اند/ مشکل اسناد شهرک هلال پابرجاست

۲۰۰ کارگر در شهرک صنعتی هلال آران و بیدگل بیکار شده اند/ مشکل اسناد شهرک هلال پابرجاست
سعید رزمی منش گفت: برخی از واحدهای صنعتی به دلیل استهلاک دستگاه ها، بازدهی خود را از دست داده‌اند که در نهایت موجب بیکاری کارگران می شود، همان طور که امسال نیز تا به حال حدود ۲۰۰ کارگر بیکار شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس هیات امنای شهرک صنعتی هلال در گفتگو با خطب شکن، با بیان این که شهرک صنعتی هلال از ۱۷ سال پیش کار خود را آغاز کرده است و هم اکنون حدود ۱۰۰ شرکت تولیدی در آن فعالیت می کنند اظهار کرد: با وجود آن که حدود هشت ماه پیش جلسه ای با حضور استاندار در استانداری برگزار شد و وی دستور داد ظرف مدت یک ماه مشکلات مربوط به اسناد مالکیت این واحدها حل شود، هنوز این مسائل پابرجاست و از میان نرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

سعید رزمی منش فقدان سند را یکی از عوامل ایجاد اشکال برای خرید مواد اولیه و اخذ وام برای خرید دستگاه های به‌روز عنوان کرد و گفت: در زمینه قیمت‌گذاری زمین ها، قیمت مورد نظر سازمان نظام مهندسی از سوی اداره راه و شهرسازی و قیمت مورد نظر راه و شهرسازی از سوی شورای شهر رد می شود.

,

وی در ادامه از استانداری درخواست کرد برای حل این مسأله وارد شود. رزمی منش اضافه کرد: زمانی که این زمین از سوی شهرداری به صاحبان صنایع واگذار شد، هزینه ی تملک آن پرداخت شده بود، منتها هم اکنون که شهرداری استطاعت پرداخت هزینه های جدید را ندارد عملا باید صاحبان صنایع آن را متقبل شوند.

,

رئیس هیات امنای شهرک صنعتی هلال دشواری فعالیت صاحبان صنایع این شهرک را یادآور شد و خاطرنشان کرد: برخی از واحدهای صنعتی به دلیل استهلاک دستگاه ها، بازدهی خود را از دست داده‌اند که در نهایت موجب بیکاری کارگران می شود، همان طور که امسال نیز تا به حال حدود ۲۰۰ کارگر بیکار شده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه