اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار بوشهر:

دستگاه‌های اداری با گشاده رویی گره‌گشای مشکلات مردم باشند

دستگاه‌های اداری با گشاده رویی گره‌گشای مشکلات مردم باشند
معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار بوشهر گفت: دستگاه‌های اداری با روی باز و گشاده رویی گره‌گشای مشکلات مردم باشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از عصر دیلم، عبدالکریم گراوند در شورای اداری شهرستان دیلم گفت: مسئولین جمهوری اسلامی باید در راستای خدمت گذاری به مردم هیچ کوتاهی انجام ندهند چرا که هدف نظام انقلاب اسلامی خدمت به مردم و جامعه بوده است و با تمام وجود و بهره مندی از همه امکانات گره‌های موجود جامعه را باز کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر دیلم،,

وی افزود: دستگاه‌های اداری باید تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند و با روی باز گره‌گشای مشکلات مردم باشند.

,

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار بوشهر گفت: در دولت تدبیر و امید ۸۰ درصد از فرمانداران در سراسر کشور از بدنه وزارت کشور هستند و سعی شده است از پتانسیل نیروهای توانمند خود وزارت کشور بهره گیری شود.

,

گراوند بیان کرد: دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصاد مقاومتی گام های خوبی را برداشته است تا از ظرفیت های داخلی بهره لازم گرفته شود.

,

وی خاطرنشان کرد: مدیران دولتی باید خدمات دولت تدبیر و امید را به خوبی به مردم معرفی کنند و در راستای اجرای سیاست های دولت همراه باشند.

,

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه  اطلاع رسانی از عملکرد دولت به مردم یک تکلیف است  بیان کرد: مدیران کارهای صورت گرفته با مردم مطرح کنند تا مردم آشنایی لازم دست یابند.

,

گراوند با بیان اینکه در این دولت در حوزه سیاسی یک همگرایی بی‌نظیری انجام شده است افزود: فعال کردن و آشتی برخی از اعضاء و گروه های سیاسی با تشکیل خانه احزاب در کشور صورت گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه