اخبار داغ

رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران خبر داد

توقف سیر صعودی قیمت گوشت قرمز در مازندران

توقف سیر صعودی قیمت گوشت قرمز در مازندران
رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران از توقف سیر صعودی قیمت گوشت گاوی و گوسفندی در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، عبدالرحیم قاسمی در گفت‌وگو با بلاغ از توقف سیر صعودی افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار مازندران خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی با بیان اینکه در حال حاضر ثبات نسبی بر بازار گوشت حاکم است، افزود: افزایش قیمت گوشت در فصل زمستان طبیعی است اما در سال جاری با کاهش مضاعف زمینه دام سبک که متاثر از قاچاق دام به کشورهای حوزه خلیج فارس اتفاق افتاد، تعادل عرضه و تقاضا نیز به نسبت سال‌های گذشته، با شدت بیشتری برهم خورد و این موضوع موجب سیر صعودی قیمت گوشت در بازار شد.
,
,
رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران تصریح کرد: استان مازندران هر ساله و به دلیل کمبود مراتع و چراگاه دام سبک، در فصل زمستان با مشکل تامین بازار تقاضا مواجه است و این موضوع موجب نوسانات قیمت گوشت در این فصل می‌شود.

قاسمی در پایان با بیان اینکه پیامدهای مشکلات کاهش دام سبک برای تامین کشتارگاه‌های مازندران را طی نامه‌ای به دستگاه‌های ذیربط نظیر اتاق اصناف، فرمانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسؤولان دستگاه‌های مرتبط و اجرایی استان، تمهیدات جدی و موثری را برای افزایش زمینه دام سبک در مازندران و یا تامین مطلوب دام سبک در فصل سرما اتخاذ کنند تا این مشکل چندین و چند ساله مرتفع شود.
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه