اخبار داغ

بعد از ماه ها بلاتکلیفی/ شهردار بوکان منصوب شد

بعد از ماه ها بلاتکلیفی/ شهردار بوکان منصوب شد
بعد از ماه ها بلاتکلیفی رئیس شورای شهر بوکان از تائید صلاحیت گزینه انتخابی شورای شهر برای تصدی پست شهرداری بوکان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،رئیس شورای شهر بوکان از تائید صلاحیت گزینه انتخابی شورای شهر برای تصدی پست شهرداری بوکان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,


امیر نصری افزود: سعدی رادمنش سرپرست کنونی شهرداری بوکان با تائید مراجع ذیلاح تائید و قرار است در جلسه شورای اداری شهرستان در روز دوشنبه با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی به عنوان شهردار بوکان معرفی شود.

سعدی رادمنش از سوم ابان ماه و به دنبال استعفاء سرپرست قبلی شهرداری از بخش داری بخش سیمنه بوکان به ساختمان شهرداری واقع در خیابان انقلاب نقل مکان کرد.

رادمنش از چهره های خوشنام شهرستان بوکان است که یک سال شهردار بوکان و سه سال مدیریت شهرداری سردشت را در کارنامه خود دارد و در بهار سال 1394 به عنوان بخشدار سیمینه بوکان منصوب شد.

امید است با روی کار آمدن رادمنش شاهد تغییرات شگرفی از نظر عمران شهری در سومین شهر پرجمعیت استان باشیم.

لازم به ذکر است پیش از سعدی رادمنش سلیمان فیضی، رشید میر حسامی از سوی شورای شهر بوکان به عنوان شهردار منتخب معرفی شده بودند که فیضی برکنار و میر حسامی نیز چند ساعت مانده به برکناری از سمت خود استعفاء داد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه