اخبار داغ

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

دو مورد نقض برجام بعد از نشست وین/پنهان کاری در خصوص برجام پذیرفته نیست

دو مورد نقض برجام بعد از نشست وین/پنهان کاری در خصوص برجام پذیرفته نیست
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نشست وین با هدف شکایت و اعتراض ایران از آمریکا درخصوص تمدید تحریم ها برگزار شد ولی متاسفانه بعد از نشست وین باز شاهد دو اتفاق تلخ در حوزه نقض برجام شاهد بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو باپیام دلیجان گفت: عراقچی به عنوان عضو ارشد تیم مذاکره کننده به صراحت تمدید ۱۰ ساله تحریم‌ها را نقض برجام دانست ولی سوالی که امروز اذهان عمومی را به خود مشغول کرده این است که چرا با اینکه قبول دارند نقض برجام رخ داده چرا اقدام متقابل با آن انجام نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

سلیمی افزود: نشست وین با هدف شکایت و اعتراض ایران نسبت به بدعهدی آمریکا و تمدید تحریم ها صورت گرفت ولی چرا نتیجه تصمیمات این جلسات بیان نمی شود و این جای سوال است.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه بعد از نشست وین شاهده دو اتفاق تلخ در حوزه برجام بودیم، اظهار کرد: بعد از نشست وین ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد که باید مذاکرات از سر گرفته شود یعنی اینکه آنها همین مقدار را که نقض کرده اند را هم قبول ندارند. از طرفی اوباما برای یکسال دیگر شرایط اضطرار را برای ایران تمدید کرد که همه این موارد نقض برجام است.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اینکه هیات آمریکایی اعلام کرده اند که سعی می کنیم قانون تمدید تحریم ها بی اثر باشد یک قول شفاهی است و ضمانت اجرایی هم ندارد. 

,

سلیمی با اشاره به اینکه افکار عمومی در خصوص نقض مکرر برجام از سوی آمریکا مطالبه‌گر و جویای واقعیت‌ها هستند، افزود: چرا مذاکره کنندگان ایران در خصوص برجام به مردم شفاف و دقیق توضیح نمی دهند و این اقدام پنهان کاری می شود.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از تیم مذاکره کننده انتظار می رود در مقابل نقض مکرر برجام اقدام متقابل صورت بگیرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه