اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد خبر داد؛

برگزاری اردوی آموزشی تشکیلاتی "والعادیات" در شهر قم

برگزاری اردوی آموزشی تشکیلاتی "والعادیات" در شهر قم
محمد داوودی گفت: اردوی آموزشی تشکیلاتی والعادیات با حضور اعضای اصلی بسیج دانشجویی دانشگاه یزد و اعضای جدیدالورود که به تازگی وارد این مجموعه مقدس شده اند، از یکشنبه 26 دی ماه لغایت چهارشنبه 29 دی ماه در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ محمد داوودی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در گفنگو با خبرنگار بسیج دانشجویی  با اشاره به برگزاری اردو تشکیلاتی آموزشی والعادیات اظهار داشت:این اردو با حضور اعضای اصلی بسیج دانشجویی دانشگاه یزد و اعضای جدیدالورود که به تازگی وارد این مجموعه مقدس شده اند، ازیکشنبه 26 دی ماه لغایت چهارشنبه 29 دی ماه در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

وی افزود:از جمله برنامه های پیش رو در این اردو می توان به برگزاری کلاس های جریان شناسی و گفتمان انقلاب و مباحث و تحلیل های روز سیاسی با حضور اساتید و کارشناسان با تجربه،بازدید از کتابخانه ها،نمایشگاه های کتاب و کتابفروشی های بزرگ شهر و همینطور دیدار با مراجع عظام تقلید و بهره گیری از سخنان و راهنمایی های این بزرگواران از دیگر برنامه های مد نظر برای اعضای این مجموعه می باشد.

داوودی خاطر نشان کرد:وجود چنین اردوهایی باعث می شود اعضای قدیمی در کنار اعضای جدید حضور داشته باشند و علاوه بر تحکیم و تقویت همدلی به انتقال تجربیات و بحث و گفتگوی بیشتر درباره برنامه های آتی بپردازند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد افزود:لازم است که حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی در سرتاسر کشور چنین اردوهایی را در فواصل زمانی مشخص در طول سال داشته باشند تا این حرکت ها و جنب و جوش ها همچنان با ذوق و هدفمندی بیشتر پیش رود و وجود چنین اردوهای تشکیلاتی ضامن بقای نشاط در مجموعه و بقای تیم فکری و آن هیات اندیشه ورز مبتکر و خلاق است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه