اخبار داغ

مسئول امور بانوان و خانواده ستاد امر به معروف استان سمنان:

بی حجابی مقدمه بی بندوباری است/ مجروحان جنگ فرهنگی بهبود نمی یابند

بی حجابی مقدمه بی بندوباری است/ مجروحان جنگ فرهنگی بهبود نمی یابند
مسئول امور بانوان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان بی حجابی را مقدمه بی بندباری در جامعه خواند و گفت: مجروحان جنگ فرهنگی مثل بیماری ایدز هرگز بهبود نخواهند یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احترام حیدریان در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه بیان داشت: بی شک بی حجابی یا بدحجابی و تزلزل شخصیت انسانی عده ای از زنان علل و عوامل مختلفی دارد که از جمله آن می توان به ضعف ایمان و واقع نگری، پیروی از هوی و هوس های نفسانی، بی حیایی و بی عفتی،‌غفلت و نادانی، تهاجم فرهنگی، تبلیغات دشمنان اسلام، پیروی از شیطان و شیطان صفتان و عقده حقارت، بی توجهی خانواده ها، غرب گرایی یا غرب زدگی اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی افزود: برخی از افراد با تحصیل علم و دانش و یا کسب فضا ئل اخلاقی و فرهنگی و معنوی و اجتماعی جایگاهی را کسب می کنند؛‌اما برخی دیگر از افراد که فاقد این ارزشها هستند با نمایش زیبائیها و جاذبه های طبیعی و ساختی زنانه خود سعی در جلب توجه دیگران می کنند تا به نوعی کمبودهای خود را جبران کنند غافل از اینکه این خودنمائیها دلیل بر شخصیت و  ارزشها آنها نیست.

,

مسئول امور بانوان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان بیان داشت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند« بهره هر یک از شما از این گیتی، قطعه خاکی به قدر درازا و پهنای قامت شماست، با رخساری خاک آلود و وجودی زار و افسرده؛ ‌پس اینک فرصت و مهلت را غنیمت شمارید... زمان برای رستگاری و پیروزی مهیاست»

,

حیدریان اظهار داشت: عفت از خلقیات پسندیده و صفات عالیه انسان است؛ و این ملکه انسان را در اعمال و تمایل جنسی تعدیل می کند و از پلیدی ها مصون نگه می دارد؛‌ بنابراین باید گفت آن دسته از افرادی که از این خلق پسندیده بی بهره هستند؛ در معرض سقوط اخلاقی قرار می گیرند.

,

وی دوستان ناباب را یکی از دلایل دیگر بی عفتی و بی حیایی برخی دختران و زنان عنوان کرد و گفت: بزرگترها همیشه به ما می گفتند اگر می خواهید شخصی را بشناسید به دوستانش بنگرید و این اهمیت دوست خوب را می رساند؛ بنابراین خانواده ها باید حواسشان به جوانان و نوجوانانشان باشد که در انتخاب دوست اشتباه نکنند و همچنین خودشان باید الگوی حیا و عفت برای فرزندانشان باشند.

,

این مسئول بیان داشت: گاهی دیده می شود که مادر خانواده محجبه است و در حالی که فرزندش چنین نیست و این بدین معناست که یا خانواده بی توجه است و یا اینکه متوجه هست اما تأثیر تربیت جامعه و محیط پیرامون بر فرزندش بیش از تأثیر تربیتی خانوادگی بوده است و این یک زنگ خطر است.

,

حیدریان تأکید کرد: رواج فساد اخلاقی در جامعه یکی از مهمترین عوامل انحطاط فرهنگ است؛ وقتی فساد بر جامعه اثرگذار شود؛ دیگر آن جامعه قادر به ادامه حیات نیست و در مقابل هر گونه فشاری متلاشی می شود.

,

وی افزود: ابزار تهاجم فرهنگی دشمنان که همان تلاش مستمر و حیله گرانه استکبار برای از بین بردن فرهنگ الهی ملت ها و جایگزین کردن فرهنگ مبتذل مبتنی بر فساد است؛ عبارتند از  فیلمها و عکس های مبتذل،‌کتابها و مجلات فساد انگیز ماهواره که مغزهای زیادی را به تصرف در می آورد و باید گفت مجروحان جنگ فرهنگی مثل بیماری ایدز هرگز بهبود نخواهند یافت.

, وی افزود: ابزار تهاجم فرهنگی دشمنان که همان تلاش مستمر و حیله گرانه استکبار برای از بین بردن فرهنگ الهی ملت ها و جایگزین کردن فرهنگ مبتذل مبتنی بر فساد است؛ عبارتند از  فیلمها و عکس های مبتذل،‌کتابها و مجلات فساد انگیز ماهواره که مغزهای زیادی را به تصرف در می آورد و باید گفت مجروحان جنگ فرهنگی مثل بیماری ایدز هرگز بهبود نخواهند یافت. ,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه