اخبار داغ

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طرقبه شاندیز خبر داد:

برگزاری طرح نذر فرهنگی و نشست‌های تخصصی مؤلفان بومی در دهه فجر

برگزاری طرح نذر فرهنگی و نشست‌های تخصصی مؤلفان بومی در دهه فجر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طرقبه شاندیز ضمن تأکید بر ترویج کتاب و کتاب‌خوانی با حضور مؤلفین بومی شهرستان و همچنین معرفی روستای دوستدار کتاب گفت:علاوه بر نشست‌های تخصصی با حضور نویسندگان بومی، طرح بزرگ نذر فرهنگی با عنوان یک کباب، یک کتاب در ایام دهه فجر در شهرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه‌نیوز، جلیل سروری، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طرقبه شاندیز در نشست خبری جشنواره دیدار با یار مهربان با بیان اینکه تا امروز درشهرستان نمایشگاه بزرگی جهت کتاب و فروش ان نداشتیم تصریح کرد، طرح یک کباب یک کتاب به‌ زودی درشهرستان برگزار می‌گردد و امیدواریم در دهه فجر اقدامات خوبی در این راستا انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی با این خبر که دراین طرح رستوران داران با غذاهای بالای 50 هزارتومان کتابی به مشتری اهدا خواهند کرد افزود: البته این طرح برای خرید کتاب و مطالعه در دیگر صنوف شهرستان نیز اجرایی خواهد شد.

,

 

,

سروری ضمن تأکید بر ترویج کتاب و کتاب‌خوانی با حضور مؤلفین بومی طرقبه شاندیز و همچنین معرفی روستای دوستدار کتاب گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در حوزه رستوران‌داران شهرستان تلاش برای ماندگاری بیشتر گردشگران در شهرستان است.

,

 

,

وی با اشاره به برگزاری طرح کتاب‌خوانی به مدت یکماه در رستوران دیدار شاندیز و اینکه مراجعه‌کنندگان می توانند با خواندن چند دقیقه کتاب، از تخفیف این جشنواره استفاده کنند افزود: علاوه بر نشست‌های تخصصی با حضور نویسندگان بومی، طرح بزرگ نذر فرهنگی با عنوان یک کباب، یک کتاب در ایام دهه فجر در شهرستان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه