اخبار داغ

ماجرای حضور تولیدکنندگان کشور در نمایشگاه یاسوج/ گلایه غرفه داران از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر

ماجرای حضور تولیدکنندگان کشور در نمایشگاه یاسوج/ گلایه غرفه داران از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر
نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات اقتصاد مقاومتی که از 18 دی افتتاح و تا 26 دی ماه در شهر یاسوج برپا شده بسیاری از غرفه داران از بی توجهی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد گلایه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل، نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات اقتصاد مقاومتی در ضلع غربی پارک ساحلی شهر یاسوج برپا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

خبرنگار این پایگاه خبری در این نمایشگاه با تعدادی از غرفه داران گفتگو کرده است که در زیر می خوانید.

,

مسئول غرفه فروش کاکتوس در نمایشگاه عرضه مستیقم کالا در یاسوج با بیان اینکه که استقبال مردم از خرید گل و گیاه خوب نبوده گفت: هدف ما از شرکت در این نمایشگاه آموزش شیوه تکثیر و پیوند کاکتوس به مردم بوده است.

,

rnd4_dsc00054.jpg

, rnd4_dsc00054.jpg,

وی با بیان اینکه از شهرکرد به یاسوج آمده ایم، گلایه ای از مسئولان جهاد کشاورزی در خصوص اسکان خود داشت و گفت: همکاری مسئولان برگزار کننده نمایشگاه به طور کل خوب بوده است.

,

مسئول غرفه تولیدی جوراب با اشاره به اینکه از کرمانشاه در این نمایشگاه شرکت می کنم گفت: اسقبال مردم از خرید از محصولات تولیدی این غرفه خوب بوده است.

,

3dqy_dsc00059.jpg

, 3dqy_dsc00059.jpg,

این غرفه دار با بیان اینکه همکاری مسئولین خوب بوده گفت: این نمایشگاه سطح بالایی دارد و اسقبال مردم نسبت به شهر های دیگر که نمایشگاه برپا می شد بهتر بوده است.

,

وی هدف خود را از شرکت در این نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات داخلی خود را به مردم دانست.

,

غرفه دار دیگری که از شهر شیراز به یاسوج آمده بود و گل های تزئینی و مصنوعی در غرفه داشت گفت: استقبال مردم در این نمایشگاه نسبت به شهرهای دیگر بهتر بود.

,

ces2_dsc00062.jpg

, ces2_dsc00062.jpg,

وی هدفش را از شرکت در این نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات تزئینی خود بدون واسطه به مردم بیان کرد.

,

غرفه دار مشهدی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به خبرنگار این پایگاه خبری گفت: ما چند نمونه جنس در تولیدی برای عرضه به مشتریان داریم.

,

وی گفت: بدی این نمایشگاه دارد این است که به ما اعلام کردند که اجناس انحصاری بیاورید و ما نتوانستیم نمونه های دیگری بجز گلیم با خود به نمایشگاه بیاوریم و به همین دلیل فروش خوبی نداشتیم و مردم استقبال خوبی نکردند.

,

6n9_dsc00066.jpg

, 6n9_dsc00066.jpg,

این غرفه دار گفت: شهر یاسوج مردم مهمان نوازی دارد اما کسانی که مسکن اجاره می دهند برای یک شب اسکان هزینه هایی گزافی می گیرند.

,

تولید کننده شال و روسری که از شهر قم به یاسوج آمده بودند گفت: فروش در این نمایشگاه به نسبت نمایشگاه هایی که سالهای گذشته در یاسوج برگزار می شد ضعیف بوده است.

,

udlg_dsc00072.jpg

, udlg_dsc00072.jpg,

وی با بیان اینکه همکاری مسئولین بد نبوده گفت: هدفم از شرکت در این نمایشگاه فروش با قیمت پایین و عرضه مستقیم کالا به مردم است.

,

غرفه دار دیگری که از شهر سی سخت در این نمایشگاه شرکت کرده بود گفت: محصولاتی در غرفه به مشتریان عرضه می کنیم گردو، کشمش، زرشک، آبلیمو، روغن زیتون، شیره خرما، عسل و غیره است.

,

naom_dsc00090.jpg

, naom_dsc00090.jpg,

وی گفت: استقبال مردم از غرفه ما راضی کننده بود و همکاری مسئولین هم به طور کلی خوب است.

,

غرفه داری که از تهران در این نمایشگاه شرکت کرده و محصولات ارائه شده در غرفه اش درختچه ها و گل های مصنوعی و تابلو است با بیان اینکه استقبال مردم از نمایشگاه خوب بوده است گفت: همکاری مسئولین خوب بوده اما مجریان در نمایشگاه به نحوی غرفه داران را اذیت می کنند.

,

r581_dsc00094.jpg

, r581_dsc00094.jpg,

وی با بیان اینکه محل غرفه ها در این فصل باید سرپوشیده باشد گفت: بهداشت در فضای سرباز و این گونه نمایشگاه ها خوب نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه