اخبار داغ

چهارمین جشنواره ملی دانشجویی افسران جوان جنگ نرم زنجان

چهارمین جشنواره ملی دانشجویی افسران جوان جنگ نرم زنجان
با توجه به درخواست متعدد به عمل آمده از طرف دانشجویان و هنرمندان و به منظور ایجاد فضای رقابت بیشتر برای شرکت کنندگان سراسر کشورفراخوان جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم تا تاریخ 30 دی ماه تمدید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ مسئول چهارمین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم جزئیات جشنواره چهارم را که با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد اعلام کرد.این جشنواره در بخش های فیلم کوتاه، انیمیشن،پوستر ، مقاله، کاریکاتور و عکس  با محوریت اقتصاد مقاومتی در عناوین ذیل   برگزار خواهد شد :

اقتصاد مقاومتی از منظر منابع اسلامی واندیشه امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی)
اقتصاد مقاومتی
صرفه جویی و جلوگیری از اسراف و تجمل گرایی و تبذیر و توجه به الگوی مصرف
اشتغالزایی و ارتقاء فرهنگ کار
موانع تحقق اقتصاد مقاومتی
 نظام بانکی در خدمت یا در برابر اقتصاد مقاومتی"!
راه حقیقی برون رفت از تحریم؛ دیپلماسی اقتصادی، پیمان های پولی دو جانبه و ...
راه اندازی شبکه ملی اطلاعات مصداق اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی
بایدها و نبایدهای اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی
و آسیب های اقتصادی شبکه های اجتماعی خارجی


 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,
,
, اقتصاد مقاومتی از منظر منابع اسلامی واندیشه امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی)
اقتصاد مقاومتی
صرفه جویی و جلوگیری از اسراف و تجمل گرایی و تبذیر و توجه به الگوی مصرف
اشتغالزایی و ارتقاء فرهنگ کار
موانع تحقق اقتصاد مقاومتی
 نظام بانکی در خدمت یا در برابر اقتصاد مقاومتی"!
راه حقیقی برون رفت از تحریم؛ دیپلماسی اقتصادی، پیمان های پولی دو جانبه و ...
راه اندازی شبکه ملی اطلاعات مصداق اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی
بایدها و نبایدهای اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی
و آسیب های اقتصادی شبکه های اجتماعی خارجی
,
,
,
,
,
, "!,
, ...,
,
,
,
,
,
photo_2016-11-24_18-00-48-(6).jpg
 
, photo_2016-11-24_18-00-48-(6).jpg,
,
مصطفی دودانگه  مهلت ارسال آثار به این جشنواره را  30 دی ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: دانشجویان و اساتید می‌توانند آثار خود را بر روی لوح فشرده همراه با مشخصات کامل صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی،دانشگاه،رشته تحصیلی و شماره تماس از طریق پست پیشتاز به دبیرخانه جشنواره به آدرس زنجان، اعتمادیه، نبش خیابان هشتم شرقی، ناحیه بسیج دانشجویی زنجان، مدیریت فاوا و فضای مجازی و یا به آدرس  [email protected] ارسال کنند .

 

اعلام نتایج مقدماتی، داوری و نشست خبری اختتامیه جشنواره دی‌ماه است
 
دودانگه به ساختار مقالات ارسالی به این جشنواره اشاره کرد و گفت: ذکر عنوان، چکیده فارسی، واژگان کلیدی، مقدمه، متن اصلی، نتیجه‌گیری، پیشنهادها و فهرست منابع باید مورد توجه باشد. دودانگه به شرایط و ویژگی‌های ارسال مقالات  به این جشنواره اشاره کرد و ابراز داشت: فرمت ارسالword2010  و  حداکثر 20  و حداقل 10 صفحه A4 با حاشیه 2.5cm، فونت B nazanin 13 باشد و مقالات به ایمیل [email protected]  و یا از طریق پست به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.افرادی که مقالاتشان پذیرفته شود،مقالاتشان با نام و نام خانوادگی خود افراد در کتاب مقالات جشنواره درج می‌گردد  و به تمامی افراد شرکت کننده که مقاله ایشان توسط داوران پذیرفته شده باشد گواهی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انتخاب ابعاد آثار(پوستر و کاریکاتور،عکس) برای ارسال به این جشنواره دلخواه است ، یادآور شد پوسترها و کاریکاتورها و عکس ها  با فرمت  jpg  ارسال شود .

در رشته عکس هم فایل مربوط به هر اثر عکاسی، به نام صاحب اثر، موضوع، محل و زمان عکس‌برداری نام‌گذاری شود وآثار رشته عکاسی می‌بایست کاملاً مستند بوده و از هرگونه دستکاری و اصلاح که جنبه مستند بودن عکس را مخدوش می‌سازد اجتناب شده باشد و عکاسان می‌توانند با تک‌عکس یا مجموعه عکس در این رقابت شرکت کنند.(اندازه دلخواه می باشد) .

در رشته فیلم کوتاه نیز علاقمندان می توانند فیلم های دو الی پنج دقیقه ای خود را  به دبیرخانه جشنواره بر روی لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

ارائه آثار برگزیده توسط این جشنواره  تنها محدود به ارائه آثار برگزیدگان نخواهد بود و پوستر و کاریکاتور و آثار عکاسانی که پذیرفته می شوند با نام صاحب اثر در معرض نمایش قرار خواهند گرفت. همچنین رزومه تمامی نفرات برتر جشنواره به همراه عکس پرسنلی، نام، نام خانوادگی  در ویژه نامه جشنواره به چاپ خواهد رسید.( ارسال عکس و روزمه پس از داوری آثار اطلاع رسانی می شود).

کلیه آثار از طریق زیر قابل ارسال می باشند :
,   [email protected] , [email protected], .,
,
,
,
, اعلام نتایج مقدماتی،, داوری و نشست خبری اختتامیه جشنواره دی‌ماه است,
,
, word2010  , A4 , cm, B nazanin 13 , [email protected] , [email protected], .,
,
,  jpg , .,
,
, .(, .,
,
,
,
, .,
,
,
  1. ایمیل [email protected]
  2. ارسال از طریق پست پیشتاز به دبیرخانه جشنواره (بر روی لوح فشرده و ...)
,
  • ایمیل [email protected]
  • , [email protected], [email protected], [email protected],
  • ارسال از طریق پست پیشتاز به دبیرخانه جشنواره (بر روی لوح فشرده و ...)
  • ,

    مسئول چهارمین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم زنجان به معیارها و شرایط اولیه شرکت در این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: دانشجو بودن صاحب اثر، همخوانی موضوع اثر با موضوعات ذکرشده در فراخوان و یا موضوعات مرتبط با آن از معیارهای این جشنواره است .علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  تماس گرفته و یا به وب‌سایت zanjan.bso.ir وشماره 02433063320 مراجعه کنند. همچنین محوریت جشنواره اقتصاد مقاومتی و موضوعات مرتبط با آن می باشدکه علاقمندان می توانند آثار خود را با این موضوعات تهیه و ارسال نمایند .

    دودانگه  با اشاره به حمایت محتوایی سازمان بسیج و قرارگاه فضای مجازی و دانشگاه علامه طباطبایی از این جشنواره، ادامه داد:
    در این جشنواره تلاش می شود تا محتواهای تولید شده در اختیار عموم مردم قرار گیرد و موجی از حرکت و اقدام در حوزه اقتصاد مقاومتی ایجاد گردد.وی  با خاطرنشان کردن کشوری بودن جشنواره تشریح کرد: همه تلاش دست اندرکاران اجرای جشنواره در برگزاری مطلوب آن است، گفت: از روسای دانشگاه ها و مدیران دستگاه های اجرایی به برگزاری مطلوب این جشنواره خواستار کمک و همکاری هستیم و تلاش بر این است تا کیفیت جشنواره و اختتامیه و جوایز نفرات برتر جشنواره در سطح بالا باشد.

    وی با بیان یک دوره جشنواره استانی و دو دوره جشنواره کشوری به همت قرارگاه سایبری بسیج دانشجویی استان زنجان در طول سه سال گذشته برگزار شده است  گفت : سردار حاجی زاده فرمانده هوافضا سپاه و دکتر حسن عباسی  سخنرانان اختتامیه دو دوره پیش این جشنواره بودند، افزود:امسال نیز میهمانان ویژه برای مراسم اختتامیه دعوت می شود.این مسئول ضمن خاطرنشان کردن اینکه نفرات برگزیده سال های قبل این جشنواره از برگزیدگان  جشنواره های مطرح داخلی و بین المللی در رشته هایی همچون گرافیک، کاریکاتور و فیلم کوتاه بوده اند گفت : از نفرات برتر در هر رشته با اهدا لوح تقدیر،تندیس جشنواره و جوایز نفیس تقدیر بعمل خواهد آمد.

    , دانشجو بودن صاحب اثر، همخوانی موضوع اثر با موضوعات ذکرشده در فراخوان و یا موضوعات مرتبط با آن از معیارهای این جشنواره است ., zanjan.bso.ir, 02433063320 ,
    ,
    , :,
    , .,
    ,
    , ., از نفرات برتر در هر رشته با اهدا لوح تقدیر،تندیس جشنواره و جوایز نفیس تقدیر بعمل خواهد آمد, .,

     

    ,

    انتهای پیام/

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه