اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی:

آشنایی شرکت های دانش‌بنیان با «خدمات کریدور» توسعه صادرات و تبادل فناوری

آشنایی شرکت های دانش‌بنیان با «خدمات کریدور» توسعه صادرات و تبادل فناوری
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی گفت: دوره آموزشی آشنایی شرکت های دانش بنیان با خدمات کریدورتوسعه صادرات و تبادل فناوری با حمایت این شرکت برگزار می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرستوها، حمیدرضا نوری سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۵  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سالجاری بالغ بر ۶۰۷ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به صورت تضمینی خریداری و ذخیره سازی شده است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها,

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۵  افزود: به دنبال این خودکفائی و با توجه به صدور مجوز عرضه گندم در بورس و صادرات آن تا کنون بالغ بر ۲۰هزار تن از دسترنج گندمکاران خراسان رضوی در بورس کالای ایران عرضه شده است .

,

وی با تاکید بر اینکه اولویت در صادرات ، بهره گیری از توان تولیدی داخل و صادرات فرآورده های گندم از جمله آرد و دیگر محصولات آن است افزود : تا کنون افزون بر ۱۰۰ هزار تن از مجموع گندم های عرضه شده در بورس توسط کارخانجات بخش خصوصی خریداری شده است.

,

نوری با اشاره به موقعیت استان خراسان رضوی و همجواری با کشورهای ترکمنستان و افغانستان ابراز امیدواری کرد: با ادامه و افزایش روند صادرات گندم و فرآورده های آرد از استان شاهد تحولی مطلوب در صنعت آرد و نان استان باشیم.

,

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۵ برخورداری استان خراسان رضوی از ۲۸ کارخانه آرد با تکنولوژی نوین آردسازی و توان تولید مطمئن را از مهمترین ذخائر اقتصادی استان برشمرد و افزود: صاحبان این صنایع میتوانند از این موقعیت به خوبی بهره برده و صنعت و توان تولیدی خویش را به رخ منطقه بکشند.

,

نوری افزود: در حال حاضر گندم استان خراسان رضوی با قیمت پایه ۷۱۰۰ ریال در بورس عرضه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه