اخبار داغ

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان خبر داد؛

یک مغازه میوه فروشی در اصفهان در آتش سوخت/ نجات جوان ۲۴ ساله از میان شعله‌های آتش

یک مغازه میوه فروشی در اصفهان در آتش سوخت/ نجات جوان ۲۴ ساله از میان شعله‌های آتش
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان از وقوع حریق یک مغازه در خیابان فرسان اصفهان و نجات یک جوان که در میان شعله‌های آتش و دود داخل این مغازه محبوس شده بود خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: صبح امروز با اعلام خبر حریق مغازه میوه‌فروشی و محبوس شدن شخصی در میان شعله‌های آتش در خیابان فرسان اصفهان بلافاصله اکیپ ایستگاه‌های چهار و هفت به همراه رئیس ایستگاه مربوطه راهی محل مذکور شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

محمد شریعتی بابیان اینکه این تماس در ساعت 07:36 صبح امروز با سامانه 125 برقرارشده بود، گفت: پس از رسیدن اکیپ اعزامی به محل شاهد حریق مغازه میوه‌فروشی و محبوس شدن جوانی 24 ساله در میان شعله‌های آتش بودند.

,

وی ادامه داد: اکیپ‌های اعزامی بلافاصله به دو اکیپ مجزا تقسیم شدند، اکیپ اول با استفاده از لباس نسوز نسبت به خارج نمودن شخص از میان شعله‌های آتش اقدام و اکیپ دوم نسبت به اطفاء حریق مغازه اقدام کردند.

,

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان توضیح داد: جوان محبوس شده در میان آتش، شب‌ها در مغازه اقدام به خواب می‌کرده که در زمان وقوع حریق در مغازه محبوس شده و با حضور به‌موقع و واکنش سریع اکیپ آتش‌نشانی از مرگ حتمی نجات پیداکرده است.

,

شریعتی در خصوص میزان مصدومیت فرد حادثه‌دیده اظهار کرد: این شخص تنها از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی جزئی شده و با انتقال شخص مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان سوانح سوختگی، از حال عمومی مطلوبی برخوردار است.

,

وی یادآور شد: پس از اطفاء کامل مغازه تعداد سه دستگاه سیلندر 11 کیلویی گاز مایع و یک دستگاه سیلندر گاز پیک‌نیکی توسط اکیپ اعزامی از مغازه خارج گردید که در صورت اقدام نکردن به‌موقع اکیپ اعزامی می‌توانست خسارت‌های جبران‌ناپذیری به بار آورد.

,

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تأکید کرد: علت این حریق هم‌اکنون توسط کارشناسان حریق این سازمان تحت بررسی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه