اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری:

جایگاه واقعی وقف در جامعه باید تقویت شود / ترویج فرهنگ وقف در جامعه ضروری است

جایگاه واقعی وقف در جامعه باید تقویت شود / ترویج فرهنگ وقف در جامعه ضروری است
مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال وبختیاری گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی امور موقوفات اقدامات متعددی را در طول سال انجام می دهد و مبلغان و طلاب علوم دینی در مسیر ترویج فرهنگ وقف گام بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اساتید برتر،  حجت الاسلام مرتضی عزیزی در دیدار با مدیر حوزه های علمیه استان چهارمحال وبختیاری گفت: باید از ظرفیت مبلغان در مسیر ترویج فرهنگ وقف در استان استفاده کرد.

عزیزی با تاکید بر ایجاد موقوفه های جدید با استفاده از ظرفیت مبلغان و طلاب علوم دینی در مناطق تبلیغی افزود : اجرای دقیق نیت های واقفان، پیگیری مشکلات حقوقی موقوفات و استیفای حق وقف و استفاده از پتانسیل حوزه های علمیه در تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف از اولویت های این اداره کل می باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی امور موقوفات اقدامات متعددی را در طول سال انجام می دهد.

جایگاه واقعی وقف در جامعه تقویت شود

مدیر حوزه های علمیه استان چهارمحال و بختیاری نیز  تلاش اداره کل اوقاف استان برای اجرای نیت واقفان در خصوص حوزه های علمیه را قابل تقدیر بیان کرد و تاکید کرد: احیای موقوفات مرتبط با حوزه ها باعث خدمات دهی مناسب به طلاب علوم دینی و جذب بیشتر علاقه مندان به حوزه و در نتیجه گسترش روز افزون دین مبین اسلام خواهد شد.

حجت الاسلام محمد احمدی با بیان اینکه  ترویج فرهنگ وقف در جامعه یک ضرورت به شمار می رود افزود : وقف یک سنت حسنه است و باید جایگاه واقعی وقف در جامعه تقویت شود و ترویج فرهنگ وقف در جامعه ضروری است.

مدیر حوزه های علمیه استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت :حفظ و نگهداری از موقوفات به عنوان یک اصل مهم باید مورد توجه همه آحاد جامعه قرار گیرد و فرهنگ وقف به عنوان یک اصل مهم تبیین شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اساتید برتر, .,
,
, .,
,
, .,
,
, جایگاه واقعی وقف در جامعه تقویت شود, جایگاه واقعی وقف در جامعه تقویت شود,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه