اخبار داغ

کلار گزارش می دهد

35 نفر از کارگران فولاد چهارمحال وبختیاری در اعتراض به تعدیل نیرو تجمع کردند

35 نفر از کارگران فولاد چهارمحال وبختیاری در اعتراض به تعدیل نیرو تجمع کردند
35 نفر از کارگران شرکت انرژی گستر فولاد چهارمحال و بختیاری طی چند روز اخیر دوبار در اعتراض به تعدیل نیرو تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، ۳۵ نفر از کارگران شرکت انرژی گستر فولاد چهارمحال و بختیاری برای دومین بار در اعتراض به تعدیل نیرو و تعویق دو ماه حقوق تجمع کردند.

کارگران شرکت انرژی گستر فولاد سفیددشت که در چند روز اخیر دو بار دست به تجمع زدند، بیان داشتند: شرکت به کارگران اعلام کرده چون نیاز به نیرو نداریم دیگر نمی توانیم شما را به کارگیری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,



یکی از کارگران این شرکت به خبرنگار کلار، گفت: چند سال است که در شرکت انرژی گستر مشغول به کار هستم اما اکنون که کار آن در فولاد تمام شده و قصد جا به جایی دارد به ما می گویند دیگر نیازی به نیرو نداریم.

وی با بیان این که تعدادی از کارگران همین شرکت را در فولاد به کارگیری کرده اند، افزود: تعداد ۳۵ نفر از کارگران که عمدتا بومی منطقه هستند را به کارگیری نمی کنند.

,
,
, کلار,
,
,



یکی دیگر از کارگران این شرکت که از وضعیت به وجود آمده ناراحت است، گفت: تعداد ۴۰ نفر از همین کارگران برای انجام کارهای تعمیرات، حراست، راننده، نظافت و ... به کارگیری شده اند اما قرارداد نزدیک به ۴۰ نفر دیگر را تمدید نمی کنند.

وی با بیان این که قرارداد کاری ما ۳۰ آذر به پایان رسید و دوماه حقوق معوقه هم داشتیم، تصریح کرد: شرکت به ما اعلام کرد برای دریافت مطالبات خود باید تسویه کنید.

,
,
,
,
,


او گفت: در نهایت چندی پیش برای دریافت مطالبات و به کارگیری مجدد در شرکت اقدام به تسویه کردیم اما تا کنون هیچ کدام از ما را به کارگیری نکرده اند.

,
,


هنوز وعده های مسئولان شرکت محقق نشده است

,
, هنوز وعده های مسئولان شرکت محقق نشده است,



کارگران معترض می گویند طی چند روز اخیر مدیران شرکت قول مساعد برای به کارگیری مجدد به ما داده اند اما تا کنون وعده های آنها محقق نشده است.

,
,
,



کارگران این شرکت می گویند: ما همچنان در وضعیت بلاتکلیفی هستیم و از مسئولان درخواست داریم برای بازگشتمان به کار در فولاد سفید دشت اقدام نمایند.

,
,
,



گفته می شود مقامات شهرستان بروجن و استان چهارمحال و بختیاری با توجه به پیش رو بودن انتخابات برای به کارگیری مجدد این کارگران در شرکت فولاد تاکید دارند.

,
,
,



گفتنی است کارگران شرکت انرژی گستر که طی چند روز گذشته در اعتراض به تعدیل نیرو تجمع کرده بودند با قول مساعد مسئولان متفرق شدند اما به دنبال برطرف نشدن مطالباتشان پس از سه روز دیگر دوباره دست به تجمع زدند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه