اخبار داغ

امام جمعه زهک:

فرار شاه نتیجه ی مبارزات انقلابی امام و یارانش بود

فرار شاه نتیجه ی مبارزات انقلابی امام و یارانش بود
امام جمعه زهک با اشاره به سالروز فرار شاه از ایران،مبارزه و مجاهدت امام و یارانش را عامل اصلی فرار شاه دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر شرق حجت الاسلام حسن خدری امام جمعه زهک به اقدامات انقلابی امام و یارانش اشاره کرد و افزود:یکی از حوادثی که منجر به فرار شاه از کشور شد مبارزه مستمر امام راحل و یارانش بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر شرق,

امام جمعه زهک با تاکید بر آگاهی مردم و احساس مسئولیت در دوران انقلاب افزود:انسجام و یکپارچگی مردم برای بدست آوردن یک حکومت اسلامی باعث شد تا هرچه بیشتر برای رسیدن به هدفشان تلاش کنند و این امر در کمتر از یک ماه بعد از فرار شاه با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد.

,

امام جمعه زهک در ادامه افزود: اقدامات اسلام زدایی رژیم پهلوی موجب مخالفت حضرت امام خمینی(ره)با سیاستهای ضد دینی شاه گردید.به دنبال مخالفت حضرت امام(ره)موجی از مردم متدین ایران به مخالفت با رژیم وابسته پهلوی برخواستند و پس از سالها مبارزه و جانفشانی این رژیم وابسته را سرنگون کردند.

,

حجت الاسلام خدری ضمن تاکید بر روحیه مبارز مردم گفت: یکی از ارکان اصلی برای حفظ و پایداری انقلاب روحیه ی انقلابی و همبستگی مردم است،لذا به همین دلیل است که حضرت امام خمینی (ره) حضور یکپارچه مردم را در صحنه از عوامل موفقیت انقلاب می دانستند.

,

وی افزود: آنچه در تاریخ ماندگار شد این بود که ملتی بدون سلاح به عمر طولانی رژیم شاهنشاهی خاتمه داد و رژیم مستبد شاهنشاهی را شکست داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه