اخبار داغ

با طرح تشویقی شورای شهر؛

60 درصد از عوارض تخریب و نوسازی ساکنان بافت های فرسوده جوانرود بخشوده می شود

60 درصد از عوارض تخریب و نوسازی ساکنان بافت های فرسوده جوانرود بخشوده می شود
طی طرحی از سوی شورای اسلامی شهر جوانرود و نظر مساعد فرماندار این شهرستان ، ساختمانهای کلنگی و یا با قدمت بیش از بیست سال مشمول شصت درصد بخشودگی کلیه عوارضات شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جوانرود هه وال، با طرح جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و موافقت  و نظر مساعد فرماندار جوانرود ، بخشودگی پنجاه تا شصت درصدی کلیه عوارضات به منظور تجدید بنا، صدور پروانه  برای ساختمانهای کلنگی ، بناهایی  با قدمت بیش از بیست سال و همچنین ساختمانهایی که در محدوده بافت فرسوده سطح شهر قرار گرفته اند، تا پایان اسفند ماه سال جاری  در این شهرستان  اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جوانرود هه وال,

 

,

مسئول کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر جوانرود در این زمینه به خبرنگار جوانرود هه وال،گفت: بافتهای فرسوده شهرستان با نظر کارشناسان شهرداری و طرح تفصیلی مشخص شده است که نطر به تراکم جمعیتی در محله های شهرستان و وضعیت نامناسب مالی اکثر مالکان ساختمانهای کلنگی و قدیمی ساز در این محله ها اعضاء شورای اسلامی شهر جوانرود و نظر مساعد فرماندار این شهرستان  این طرح را مطرح  و در مهلت تعیین شده اجرایی خواهد شد.

, جوانرود هه وال,

 

,

احمد محمدی  تصریح کرد: این طرح در راستای ارائه مشوق های لازم برای  نوسازی بافت فرسوده ،تشـویق سازندگان واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده شهری  وساماندهی ساختمانهای کلنگی که از امنیت ها و استانداردهای لازم در مواقع بحرانها برخوردار نیستند ، بخصوص در حاشیه های شهرستان جوانرود که در سالهای اخیر به دلیل مهاجرت شاهد تراکم زیادی بوده است  در جهت نوسازی، بهسازی، بازسازی ، دوباره سازی ، حفاظت و احیاءآنها  صورت می گیرد.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد:  شهروندان می توانند در این رابطه تا پایان اسفند ماه سال جاری  با مراجعه به شهرداری از این امتیاز بر خوردار شوند.

,
,
,
,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه