اخبار داغ

به همت خیر چالوسی انجام شد

کلنگ‌زنی مرکز تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان رازی چالوس

کلنگ‌زنی مرکز تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان رازی چالوس
مرکز تصویربرداری بیمارستان رازی تأمین اجتماعی چالوس شامل سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی و سونوگرافی با کمک خیر چالوسی کلنگ‌زنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چالوس ما، بیمارستان رازی چالوس، مرکزی با امکانات پیشرفت ویژه بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی است و در کنار آن به سایر اهالی چالوس هم خدمات درمانی ارائه می‎دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چالوس ما,

اما در این میان، نبود یک مرکز پیشرفته تصویربرداری مشکلات زیادی را برای مسؤولان و بیماران این مرکز به وجود آورده بود. اما از آنجا که تأمین امکانات پزشکی گران‌قیمت بوده، اعتبارات درمانی تأمین اجتماعی هم محدود است، این بار هم خیران به کمک این مسؤولان آمدند.

وقتی مسؤولان در نقش خیر ظاهر می‌شوند

اما این بار خیری وارد عمل شد که خود از جنس مسؤولان است و با توجه به آشنایی با مشکلات مردم چالوس، بهترین مکان را برای انجام کار خیر انتخاب کرده است و مشکل مرکز تصویربرداری را تا حد زیادی حل کرده است.

محمدناصر زندی فرماندار چالوس و رئیس شورای بهداشتی این شهرستان است که بارها در جلسات و دیدارهای مختلف با مردم و مدیران، مشکل نبود این مرکز را به خوبی درک کرده و بارها برای رفع آن از راه‌های اداری اقدام کرده است. اما وقتی همه مسیرهای اداری به بن‌بست می‌خورد، شخصا وارد میدان می‎شود و این بار راه‌حلی نیکوکارانه را برای آن می‌اندیشد.

این مرکز تصویربرداری شامل امکانات سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی و سونوگرافی است و به همت این خیر چالوسی به زودی در بیمارستان رازی تأمین اجتماعی چالوس احداث می‌شود.

فرماندار چالوس کلنگ مرکزی را به زمین زد که هزینه‌اش را نیز خودش و همسرش تأمین کرده‌اند، البته آن را به نام فرزند فقیدش بر زمین می‌زند، یعنی دکتر محمدصادق زندی.
,
,
,
, وقتی مسؤولان در نقش خیر ظاهر می‌شوند, وقتی مسؤولان در نقش خیر ظاهر می‌شوند,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

کار خیر، راهی برای جاودانگی

حجت‌الاسلام محمد‌مهدی راشدی در مراسم کلنگ‌زنی این مرکز اظهار کرد: اگرچه بر اساس ذات انسانی همه ما دوست داریم همواره در این دنیا بمانیم، اما این کار غیرممکن است، اما با ایمان و انجام عمل شایسته می‌توان نام و یاد خود را ماندگار کرد.

امام جمعه چالوس با بیان اینکه بعد از ایمان به خدا بهترین عمل خیر رساندن به مردم است، تصریح کرد: هر کار خیری در جای خود ارزشمند است، اما اگر این کار خیر مورد نیاز جامعه باشد، ارزش آن بیشتر هم می‌شود.

وی ادامه داد: احداث چنین مرکزی از نیازهای ضروری مردم منطقه بود و به همین علت اجر چند برابری دارد و یکی از این راه‌های جاودان ماندن انسان‌ها صدقه دادن است.
,
, کار خیر، راهی برای جاودانگی, کار خیر، راهی برای جاودانگی,
,
,
,
,
,
,
, , , ,

امکانات درمانی چالوس کافی نیست/ بخش خصوصی ورود پیدا کند

فرماندار چالوس هم در این مراسم گفت: در حال حاضر چالوس سه بیمارستان با امکانات درمانی مناسب دارد، اما با وجود سیل جمعیت گردشگران این امکانات کافی نیست برای تهیه امکانات در بخش‌های تخصصی، باید تلاش بیشتری شود.

محمدناصر زندی بر لزوم در دسترس بودن مناطق درمانی تأکید کرد و یادآور شد: امروز مراکز درمانی مجهز در مرکز استان قرار گرفته و فاصله نسبتاً زیادی از چالوس دارد و با این وجود احداث این ساختمان لازم بود.

وی با اشاره به اینکه خیران و بخش خصوصی باید در بخش بهداشت ورود پیدا کنند، اظهار کرد: بیشتر نگرانی‌های درمانی در بخش قلبی-عروقی است که برخلاف سایر بیماری‌ها نیاز به درمان سریع دارد و فرصت کافی برای معالجه در شهرهای مجاور وجود ندارد و در این موارد برخی از بیماران فوت می‌کنند.

فرماندار چالوس با بیان اینکه انجام خدمات در بخش بهداشت و درمان، از نظر روحی و روانی هم تاثیرگزار است، خاطرنشان کرد: ظرفیت بخش‌های دولتی محدود است و برای رشد و توسعه بخش‌های مختلف شهرستان، باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده بیشتری شود.

محمدناصر زندی در پایان اظهار امیدواری کرد که با پیگیری صدور مجوز، ساخت مرکز تصویربرداری این بیمارستان به‌زودی به اتمام برسد.
,
, امکانات درمانی چالوس کافی نیست/ بخش خصوصی ورود پیدا کند, امکانات درمانی چالوس کافی نیست/ بخش خصوصی ورود پیدا کند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه