اخبار داغ

از 22 دی ماه به مدت یک هفته ؛

آغاز بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان

آغاز بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان از 22 دی ماه سالجاری به مدت یک هفته آماده پذیرش بازدیدکنندگان می باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   آرمان کرمان؛ جهانگیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان ضمن دعوت از عموم مردم بیان داشت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان از 22 دی ماه سالجاری به مدت یک هفته آماده پذیرش بازدیدکنندگان می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

وی همچنین گفت: بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای ثابت دولتی؛ مجهز به جدیدترین تجهیزات کارگاهی و آموزشی و مربیان توانمند که ارائه دهنده آموزش های مهارتی روز دنیا و همگام با استانداردهای جهانی در کشور است، همه ساله توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود و فرصتی مغتنم در راستای ارتقای ارتباط با مخاطبان سازمان است.

,

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان  بیان داشت: بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای در دو سطح مقامات و مسؤولان و عموم مردم شامل: دانش آموزان، کارجویان، دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی، اتحادیه های اصناف و صنایع و ....صورت می گیرد.

,

جهانگیری  اظهار داشت: ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، کار و کارآفرینی، ارتقای منزلت آموزش های فنی و حرفه ای، معرفی ظرفیت ها، توانمندی ها و خدمات سازمان آموزش فنی و حرفه ای و آگاهی از انتظارات و نیازهای مخاطبان از جمله اهداف برگزاری بازدید همگانی می باشد.

,

لازم به ذکر است مراکز آموزش فنی و حرفه ای شامل بخش دولتی و بخش خصوصی(آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای) می باشد. در بخش دولتی مراکز آموزش دولتی، مراکز جوار دانشگاهی و مراکز مستقر در زندان ها، پادگان ها، سکونتگاههای غیر رسمی و......می باشد.

,

بنابراین گزارش، علاقمندان می توانند،برای اطلاعات بیشتر و یا هماهنگی جهت بازدید های گروهی با روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، با شماره 32124866 و یا از طریق ایمیل [email protected] در تماس باشند و سوالات مورد نظر خود را پیرامون این مساله مطرح نمایند.

, [email protected], [email protected],

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه