اخبار داغ

عضو شورای شهر یاسوج:

نخستین بوستان بانوان یاسوج آماده بهره برداری شد

نخستین بوستان بانوان یاسوج آماده بهره برداری شد
عضو شورای اسلامی شهریاسوج گفت: نخستین بوستان بانوان این شهر آماده بهره برداری شده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، زهرا زمانی روز یکشنبه در جمع زنان فرهیخته یاسوج افزود:وسعت این بوستان 25 هزارمترمربع بوده و برای ساخت آن شهرداری یاسوج 30 میلیاردریال سرمایه گذاری کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی اظهارکرد: با راه‌اندازی این مکان بخش زیادی از مشکلات زنان جهت تفریح سالم حل خواهد شد ضمن اینکه این پارک در محلی به دور از دید و با امنیت کامل ساخته شده است.

,

زمانی پیست اسکی، پیست دوچرخه سواری، نیمکت‌های نشیمن، سکوهای نشستن، و مراکز مشاوره از جمله امکانات این پارک برشمرد.

,

وی بابیان اینکه  توسعه ورزش‌های همگانی یکی اهداف مورد نظر ما در احداث این مکان است، گفت: با بهره‌برداری از این پارک ضمن استفاده از فضای آن اقدامات لازم جهت توسعه ورزش‌های همگانی انجام خواهد شد.

,

عضوشورای اسلامی شهریاسوج از راه‌اندازی مراکز مشاوره و پایگاه‌های سلامت همزمان با افتتاح پارک در این مکان خبر داد و گفت: اقداماتی مانند اندازه‌گیری فشار خون، تست قند، اندازه‌گیری نبض، معاینه قلب و درمان سرپایی در این پایگاه انجام می‌گیرد.

,

وی با بیان اینکه ورود کلیه بانوان به این پارک رایگان است، گفت: وسایل بازی ویژه کودکان نیز در قسمت مخصوصی از این پارک نصب شده است.

,

زمانی  راه‌اندازی غرفه‌های اشتغال را از دیگر اقدامات انجام شده جهت خدمت به بانوان عنوان کرد و بیان داشت: این غرفه‌ها به بانوان بد سرپرست یا سرپرست خانوار واگذار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه