اخبار داغ

مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه شاهرود:

اولین یادمان شهدای هفت تپه در منطقه عمومی هفت تپه خوزستان برگزار شد

اولین یادمان شهدای هفت تپه در منطقه عمومی هفت تپه خوزستان برگزار شد
مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه شاهرود گفت: اولین یادمان شهدای هفت تپه مصادف با سی امین سالگرد این شهدا در منطقه عمومی هفت تپه خوزستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیل قندهاری مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه شاهرود در حاشیه برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار  نسل شاهوار شاهرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای هفت تپه گفت: این یادواره برای اولین بار و همزمان با سی امین سالگرد شهدای هفت تپه با حضور شماری از خانواده این شهدا، رزمندگان و بسیجیان شاهرود در هفت تپه خوزستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود ,

وی با بیان اینکه خانواده شهدا، رزمندگان و بسیجیان در قالب کاروانی یکصد نفره به این یادواره شهدا اعزام شدند اظهار کرد: بازدید از قائمیه مقر استقرار تیپ 12 قائم، بازدید از منطقه عملیاتی فتح المبین، زیارت دانیال نبی در شهرستان شاهرود و امامزاده سبزه قبا، بازدید از پادگان دوکوهه و شرکت در اولین یادمان شهدای هفت تپه از برنامه های کاروانی اعزامی بود.

,

مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه شاهرود با اشاره به برگزاری این یادمان با مشارکت سپاه شهرستان شوش، مردم این شهرستان و برخی از مسئولان محلی افزود: تا پیش از این برنامه خاصی برای این شهدا در منطقه هفت تپه ایجاد نشده بود که با مشورت رزمندگان و پیشکسوتان جبهه و جنگ شهرستان شاهرود تصمیم بر آن شد سی امین سالگرد شهادت شهدای هفت تپه در مقتل این شهدا برگزار شود.

,

قندهاری خاطرنشان کرد: امیدواریم فضای یادمان شهدای آشپزخانه هفت تپه در این منطقه ایجاد شود و مکانی برای زیارت زائران و بازدیدکنندگان راهیان نور باشد.

,

وی یادآور شد: آشپزخانه تیپ 12 قائم استان سمنان برای پشتیپانی و تدارکات رزمندگان به طور موقت در ایستگاه راه آهن هفت تپه برپا شده بود که در تاریخ 25 دی ماه توسط رژیم بعث عراق بمباران و حدود 40 نفر از رزمندگان شهرستان شاهرود که اکثر آنها از پیرغلامان و آشپزهای هیات های عزاداری سیدالشهدا علیه السلام بودند به فیض شهادت نائل شدند.

,

اولین یادمان شهدای هفت تپه مصادف با سی امین سالگرد این شهدا در منطقه عمومی هفت تپه خوزستان برگزار شد.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه