اخبار داغ

بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از خوابگاه های دانشگاه یاسوج + تصاویر

بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از خوابگاه های دانشگاه یاسوج + تصاویر
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از خوابگاههای دانشگاه یاسوج بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، یزدان مهر در بازدید از خوابگاههای دانشجویی و سلف سرویس دانشگاه یاسوج به خبرنگاران گفت: حدود 116 خوابگاه ملکی و 320 خوابگاه غیر دولتی دانشجویی در کشور داریم که با کمبود 300 خوابگاه مواجهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو، ,

وی بیان کرد: سعی کرده ایم با توجه به برنامه پنجم توسعه از طریق دادن کمک رهن نگذاریم هیچ دانشجویی پشت درب خوابگاهها بماند.

,

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خاطرنشان کرد: برای سال آینده با هم افزایی سازمان مدیریت و صندوق رفاه دانشجویان، تسهیلات ارزان قیمت در اختیار دانشگاه و بخش خصوصی می گذاریم تا کمبود فضای خوابگاهی را جبران کنیم.

,

یزدان مهر تصریح کرد: با کمک های صورت گرفته وضعیت خوابگاههای دانشجویی دانشگاه یاسوج نسبت به قبل بهتر شده اما جای کار بیشتری دارد که کمک هایی را به دانشگاه یاسوج خواهیم داشت.

,

, ,

رئیس دانشگاه یاسوج پس از این بازدید در نشست با رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم پیرامون بررسی مسایل و مشکلات دانشگاه یاسوج در حوزه خوابگاهها گفت: عمده مشکلات صنفی دانشجویان در زمینه خوابگاه و سلف سرویس بود که با برنامه ریزی در تابستان گذشته، تعمیرات اساسی ، تغییر کاربری، بازسازی و جا به جایی انجام شود که ماحصل آن علاوه بر سهولت دسترسی و تردد بین واحدهای آموزشی، اداری و دانشجویی افزایش ظرفیت خوابگاهها بود.

,

 محمودرضا رحیمی افزود: افزایش ظرفیت ها وقتی متناسب با فضا نیست مشکلاتی را مختلف به وجود می آورد.

,

, ,

وی بیان داشت: یکی از مشکلات دیگر این است که از ابتدا این فضاها کاربری خوابگاهی نداشته اند و مشکلات و مسایل همچنان باقی است.

,

رحیمی ادامه داد: پراکندگی ساختمانها در دانشگاه منجر به افزایش هزینه های دانشگاه را بالا برده است که این مورد در بقیه دانشگاهها دیده نمی شود.

,

رئیس دانشگاه یاسوج اذعان داشت: هزینه تمام شده سرویس دهی به دانشجو در دانشگاه یاسوج در مقایسه با دیگر دانشگاههای بزرگ بیشتر است . محرومیت منطقه و دانشجویان کم بضاعت مزید بر علت است.

,

, ,

وی اقدامات انجام شده در دانشگاه یاسوج را مثبت ارزیابی کرد و گفت: قدمهای خوبی برداشته شده است اما تا رسیده به نقطه ایده آل فاصله زیادی است.

,

دکتر رحیمی اظهار داشت: تجمیع سلف سرویس در دانشگاه به نحو مطلوبی انجام شد اما ایجاد یک آشپزخانه صنعتی یک نیاز جدی و ضروری است که این کار سرویس دهی مطلوب به دانشجویان را تکمیل کند و انتظار این است که به صورت ویژه در این مورد کمک موثر شود.

,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,

وی با برشمردن برخی از مشکلات دانشگاه یاسوج بیان داشت: انتظار می رود که با توجه به وضعیت خاص این دانشگاه کمک ویژه ای به دانشگاه یاسوج شود تا بار مسئولیت و تعهدات انجام شود که این کار در ادامه رضایت دانشجویان را درپی دارد.

,

 به ابتکار مسئولان دانشگاه، یکی از اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه یاسوج نیز در این بازدید حضور داشت و برخی مشکلات و مسایل دانشجویان را با رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در میان گذاشت.

,

این عضو شورای صنفی دانشجویان دانشگاه یاسوج در این بازدید گفت: خوابگاه صرفا جای استراحت نیست بلکه محیطی فرهنگی و اجتماعی است که باید امکانات و تجهیزات لازم را داشته باشد.

,
, ,
 
,
 
,

وی افزود: در خوابگاههای دانشگاه یاسوج امکانات پخش فیلم و انجام کارهای فرهنگی وجود ندارد، این دانشگاه از سالن فوتسال مناسبی برخوردار نیست و زمین چمن ندارد.

,

این دانشجو بیان کرد: شکاف های امکانات و خدمات رفاهی دانشگاه یاسوج نسبت به سار دانشگاههای کشور زیاد است و انتظار داریم که این شکاف ها کمتر شود.

,

این عضو شورای صنفی دانشجویان دانشگاه یاسوج اضافه کرد: طی سه سال اخیر وضعیت خوابگاههای دانشجویی این دانشگاه بهتر شده اما مشکلاتی و کمبودهایی هم داریم و برخی امکانات و خدمات در شان دانشجو نیست.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه